Internet loopt erg langzaam

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tha messenger, 5 sep 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Voorheen kon ik makkelijk met 5 internetschermpjes tegelijk bezig zijn. Op het moment dat ik dit typ komen de letters zelfs later in beeld dan dat ik ze typ. Kortom: mijn internet gaat heel erg langzaam. Ik draai regelmatig spybot maar die vind niets. Al kijk ik bij ctrl+alt+del zie ik bij processen steeds 98/99 procent staan bij niet-actieve bezigheden. Ligt het hier soms aan? Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij staat de CPU ook op 98/99 bij niet-actieve systemen.
    Bij Prestaties kan je zien wat de werkelijke CPU belasting is , die staat bij mij op 0% as ik eventjes niets doe.
    Tijdens het tikken van deze post springt die tussen de 2 á 5 %.

Het trager worden van Internet kan ook veroorzaakt worden door de Virusscanner.
    Dat is de reden dat ik Noron heb verwijderd en ben overgaan naar Avast4.

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ligt het niet aan je internet. Ik heb zelf nog ergens een oude comp staan en als ik daarop snel typ, komt het ook pas later in beeld.. maarja, misschien dat je teveel programma's tegelijk aan hebt staan?

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik gebruikte alleen 1 internet explorer. Hij draait nu opeens wel weer goed, ik zal norton even laten draaien en spybot ook. Is het lastig om je computer helemaal opnieuw te installeren?

Deel Deze Pagina