Internet loopt vast bij posts posten of aanpassen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Meneer Stefan, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo _0/.....

De laatste tijd loopt m'n internet vast, telkens als ik op "Bericht Versturen" of op "Bericht aanpassen" druk. Ik krijg dan een foutmelding waarin staat dat Internet zal moeten worden afgesloten. :mad:

Ik las ergens anders op 't forum dat ook iemand anders en misschien wel meer mensen hier last van hebben. Licht dat aan het forum of aan misschien aan mijn internet. (ik heb Wanadoo ADSL)

Weet iemand dit, want het is erg irritant, op het moment van schrijven weet ik geen eens of ik deze post wel kan verzenden, dus ik moet telkens deze post op Word zetten zodat ik niet telkens overnieuw hoef te typen!

Iig, iemand een oplossing?

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem heb ik ook vaak. Vooral bij grote posts, dan wordt het gehele scherm wit en reageert mijn gehele IE niet meer......

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien eens FireFox proberen?

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan idd helpen. Maar dit probleem kan niet aan het forum liggen...

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo'n fout waarbij je de foutmedling kan verzenden naar M$, dus ik denk idd dat het niet aan het forum ligt, maar het is idd errug irritant. :mad:

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen vastlopers gehad bij versturen PM's

7. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit heb ik ook al een aantal keer gehad... idd bij de grotere posts :/.

8. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook weleens... en dat bij bepaalde posts..
    bvb als je post wil aanpassen die langer zijn dan 10 regels flipt mn compu hem wel eens

9. edding3000

edding3000 Guest

service pack 2 is toppie _O_

10. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Het komt door javascript files die meegeleverd zijn met versie 3.0.8 van dit forum. Er is nog geen fix beschikbaar, maar het is mogelijk om de oude versie van dit bestand terug te zetten, wat ik dus gedaan heb. Gooi je cache leeg, of refresh deze pagina hard met CTRL+F5 om de werkende versie van dit javascript bestand te bemachtigen.

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je cache?

(weet niet zo veel van computeren, alleen de basisdingen plus wat extra's :9 )

12. Jorrit

Leuk Bevonden:
    9
    Dat is ruimte op je computer die gebruikt wordt om internetbestanden tijdelijk op te slaan. Die javascript bestanden veranderen niet zo vaak, en worden dus lokaal op je computer opgeslagen, wat sneller is en dataverkeer scheelt. Er willen wel eens problemen optreden als een bestand ten onrechte uit de cache gehaald wordt, terwijl het originele bestand op internet al vernieuwd is. Je kunt een pagina geforceerd van internet halen (en dus de cache uitzetten) door CTRL+F5 te gebruiken.

13. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vroeg me al of of je iets gedaan had want heb sinds een paar dagen het 'pm probleem' niet meer. Mijn cache wordt wekelijks automatisch geleegd dus dit zou wel eens kunnen kloppen. Toppie!!

14. Jorrit

Leuk Bevonden:
    9
    Dat kan het niet zijn, heb het net veranderd ... het trad ook niet altijd op, alleen bij lange quotes en lange pm's

15. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  16. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    dan verzoek ik iedereen te posten in die thread :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina