Heej, Kunnen jullie mij helpen, want ik krijg nooit alle plaatjes te zien van een site. Ik heb zelf bij mijn internet opties gekeken wat het kon zijn, maar het het zag er het zelfde uit als bij andere accounten. bijvoorbeeld mijn schoolsite www.markland.nl krijg ik het allerbovenste plaatje(link) niet te zien, alleen maar een rood kruisje. Jullie zullen dan school locaties zien, en je ken erop klikken.kan iemand mij helpen omdat weer goed te krijgen.
FF bij eigenschappen I Explorer, dan geavanceerd en vervolgens onder multimedia kijken of afbeeldingen weergeven enzz aan staan. Anders heb ik ook niet echt een idee als ie t wel bij je andere accounts doet.
bij multimedia staat alles aangevinkt behalve dan : tijdelijke aanduiding bij downloaden van afbeeldingen, en ik wis regelmatig geschiedenis, en de rest die erbij staat
Niks heeft echt geholpen...En ik weet niet dat het wel verstandig is om heel Temp leeg te halen...want er staan allemaal vreemde dingen waarvan ik het niet weet wat het is.
temp staat voor temporary... tijdelijk dus... die kun je allemaal zonder zorgen weghalen, sterker nog alles met .tmp (door te zoeken in je pc met *.tmp) kun je allemaal verwijderen...
Het heeft allemaal niet geholpen, zou ik een programma nodig moeten hebben? Ik speel omerta(barafranca, mafiaspel op het internet) en daar doet bijvoorbeeld de klok het niet..en als ik naar arcade gaat de spellen niet. Is er toevallig iemand die dat speelt en ken.