sinds kort heb ik een probleem ik had goed internet en ik woon op kamers en kwam dus terug op maandag en toen was mijn internet plat. nou ben ik via een router verbonden met een model en nog een andere pc en die andere pc krijgt wel internet binnen nou heb ik alles geprobeert en ik snap er niks van bij verzenden en ontvangen van de lan verbinding is er iets raars, ik verzend wel veel maar ik ontvang simpelweg niks weet iemand hoe ik dit fix, dat ik niks ontvang ip en alles heb ik allemaal al geprobeerd door handmatig in te voeren (had het nog op mijn pc opgeslagen de nummers) of automatisch niks doet het ik snap er niks van.
bij eigenschappen van de lan verbinding heb je ontvangen en verzenden van paketten verzenden loopt gewoon omhoog en ontvangen blijft op nul hoe kan dit?? en hoe fix ik dit
als ik hem wil pingen met opdrachtprompt en ik wil deze dus openen zegt hij dat hij al bezig is met iets, ik kan ook ineenkeer niet meer alt cntr deleten weet iemand hoe je in dat takenmenu komt zonder de sneltoetsen alt cntr del
er is een gemakkelijkere manier hiervoor: Rechtermuisknop op de taakbalk, en klik dan op Taakbeheer *)