Hey, ik heb de laatste tijd echt iets zwaar irritants met me internet. Het komt waarschijnlijk door iets wat ik zelf heb gedaan Maar ik kan niet vinden hoe ik er vanaf kom... ALs ik op internet ga (of zit) dan krijg ik de melding dat hij verbinding gaat maken via WAN Miniport (PPPOE)... Daarnaast krijg ik vaak zo`n zelfde pop up internet vakje. Waar ik dan me wachtwoord en username moet invullen (voor op internet te kunnen.) Terwijl ik dan al gewoon op internet zit. Dit komt echt iedere keer terug en ik word er echt gek van. Weet iemand plz waar ik dit uit kan zetten, of in kan stellen. Ik zou echt heel erg geholpen zijn!
Er staan daar 2 verbingen: 1)Breedbandverbinding (standaard) 2)Broadband connection Moet ik die 2 verwijderen?
Normaal heb je bij ADSL geen inbelverbinding nodig. De ADSL-modem maakt normaal altijd de verbinding tot de provider en niet de pc. Bij de inbelverbindingen moet je handmatig jouw gebruikersnaam + wachtwoord invullen. Wordt regelmatig gevraagt om computers aan te sluiten op ADSL of Kabel , maar heb nog nooit gebruikt gemaakt van de inbelverbinding van Windows.
OK, wij hebben kabel. Is het dan ook niet nodig? (anders probeer ik ze straks te verwijderen) maar ik ben bang dat er iets goed mis gaat
Controlleer eventjes de instellen van het inbelprogramma (eigenschappen). Zet deze vervolgens even op papier. Als er problemen zouden zijn kan je ze altijd opnieuw weer invoeren.
Thnx dat zal ik doen. Bedankt voor je hulp alvast! Nou ik heb ze allebei verwijderd en heb er nog geen last van gehad Thnx!!