Internet probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 1 okt 2004.

1. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes en dudettes,

Ik heb een probleem met m'n internet. Ik weet niet of het door service pack 2 komt, dus open ik maar een aparte thread. Om de drie minuten verlies namelijk ik m'n verbinding met internet. Ik heb geen idee hoe dit komt, maar het is behoorlijk storend! Mijn draadloze netwerkverbinding behoud ik wel gewoon en die heeft zelfs een uitstekende signaalsterkte. Ik snap er niks van! Als ik op met mijn rechtermuisknop op "draadloze netwerkverbinding" klik, en vervolgens op herstellen, dan doet die het weer... maar voor drie minuten. Ik heb al van alles geprobeerd: opnieuw opstarten, gescand op spyware, gescand op virussen en op internet gezocht. M'n provider is xs4all, maar op die site staat mijn probleem ook niet. Hebben meerdere mensen dit probleem en is er een oplossing?

Alvast bedankt.

2. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit aan sp2 ligt, ik ahd na installatie van sp2 bijna hetzelfde probleem alleen verloor ik mijn hele verbinding steeds, de-installeer sp2 maar en kijk of het de oorzaak is.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook xs4all en heb het niet. Dus daar zal het niet aan liggen. Ik denk ook sp2 als het internet het voordat je sp2 downloade het gewoon goed deed..

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik had dit met mijn router, maar dat met kabel. Voor SP2 had ik het ook. Ene moment om de paar seconden, andere moment om de paar uur. Had eens gelezen dat het komt vanwege refresh tussen router/provider ofzo dat om de zoveel tijd plaats vind. Snapte er niet veel van, zonder router heb ik er geen problemen mee, maar dan lijkt het internet trager.

5. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, eigenlijk wil ik service pack 2 er niet af gooien, want ik vind de popupblokker en dat hele beveiligingscentrum best handig. Ik hoop dat er iets van een patch voor is. Maar goed, ik ga over een week of 2 toch m'n pc formatteren en alles er weer ff schoon opzetten, dus ik hoop dat het probleem dan verholpen is. En anders moet ik maar zonder service pack 2 leven... Er zal vast wel een update komen.

6. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten nog zoveel bugs in sp2 dat het niet anders kan of microsoft komt met een betere versie

7. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Service Pack 2 is eraf, en in het begin deed die nog steeds raar, maar nu heb ik er al een aantal dagen geen last meer van. Ik weet dus niet of het door SP2 kwam, maar het probleem is iig verholpen. Thread kan dicht.

Deel Deze Pagina