zou het mogelijk kunnen zijn dat ik zowel me computer als me xbox aansluit op 1 kabel doormiddel van een spliter ofzoiets? iedergeval een goedkope oplossing want anders moet ik me kabel uit me comp halen en die steeds weer in me xbox pluggen als ik live wil gaan!! p.s ik hoef niet online te zijn op me computer als ik aan het xboxen ben. alvast bedankt. Hein
De goedkoopste oplossing is een netwerk kaart. Een hub (of router, ben de benaming vergeten) is een duurdere (maar betere) oplossing.
jaja een router alleen dat is een dure oplossing en ik hoef niet perse online te zijn op meerdere apparaten!!
o dat wist ik niet ik d8 dat die dingen 140 kosten ofzo waar kan ik er 1 kopen zo ja welke raad je me aan
Dan zou ik een netwerk kaart kopen. Als ik me niet vergis kan je dan zowel met je pc als met je xbox online.
ja , heb thuis ook een oude netwerkkaart en kan inderdaad tegelijkertijd internetten en LiVeN , ICS: Internet Connection Sharing aanzetten en klaar is kees, let wel op je firewall
Verbinding splitsen is niet mogelijk zie de topic over hub of router zie de centrale index voor ... heineken zie hier de info over internet delen/ ics Ik heb deze thread gesloten, zodat we de kennis central kunnen houden