Internet splitten

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door HeAvY-GeAR, 2 nov 2004.

1. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Er er is een vriendin van mij die problemen heeft met haar internet. Elke keer als er een inkomend of uitgaande gesprek is valt haar internet weg.

ze heeft wanadoo( die zegt dat er niks mis is en dat het aan de pc zelf ligt )
    het is dus een adsl verbinding die gesplit wordt met een normale splitter ( waar ik denk dat de probleem ligt )

ze is nu wanhopig en hoopt dat ik haar er verder mee kan helpen. Alleen weet ik niet waar ik moet beginnen.

kan iemand me vertellen wat ik kan doen om dit op te lossen.

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor gesprek? Als de verbinding wegvalt als er op de telefoon gebelt wordt dan ligt het aan de splitter. Als het gewoon een msn gesprek is ofzo dan ligt het niet aan de splitter.

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    telefoon gesprek,

4. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem. Zit ik net in een bloedspannende Halo match op Xbox Connect, hoor ik de telefoon gaan en denk ik bij mezelf kut :mad: :mad: ,waarom nu weer denk ik dan en dan schreeuw ik nog keihard neeeeeeeeeeee neem de telefoon niet op, maar het is dan al te laat en ben ik gedisconnect.

5. Ik heb net even getest, en ik ben er achter gekomen wat jullie probleem veroorzaakt. De stekkertjes zitten niet op de goede plek in de splitter. Die met de 'line' moet je naar je telefoon toestel toe doen en die met 'phone' naar de telefoonaansluiting in de muur. Zo heb je dat probleem opgelost.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2004
  6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het heeft niet geholpen ..

7. Dat is vaag. Ik had het geprobeerd en bij mij viel internet ook weg als ik de telefoon opnam als ik hem op die andere manier aansloot.
    Denk wel dat het een probleem in de splitter is, probeer het anders is met een andere splitter als dat kan of laat ze een nieuwe opsturen.
    Succes ermee

Deel Deze Pagina