hallo mensen, om de zoveel tijd heb ik het probleem dat internet niks meer doet. Dan zegt hij dat de pagina niet is gevonden, terwijl hij er wel is. Als ik dan de computer opnieuw opstart doet hij weer normaal. Ik heb een volledige systeem scan gedaan, adaware eroverheen gehaald en op trojans gescand. Maar nu begin ik een beetje hopeloos te worden
ik zit niet achter een router, misschien wel slim om idd even de specs te geven Pentium 2,6 ghz 512 mb ram 9600 pro os: windows xp Usb speedtouch dsl van hccnet ik heb de laatste versie van speedtouch
Kan het niet die LINGER TIME OUT zijn. Bij inactiviteit van internet zet hij zichzelf automatisch uit?
Dan is het in ieder geval niet die linger time out want dat gebeurd bij mij tijdens downloaden. Dan denkt de cpu dat ik niks doe.
Bij mij wil ie ook wel eens bapaalde paginas niet laden heel raar, de volgnede dag doet ie het dan wel weer, maar heb ook wel eens gehad dat ie op een gegeven moment niks meer deed, toen heb ik alles eraf geflikkerd en winows opnieuw geinstalleert, maar om nou te zeggen dat dat opbeurend is..
heb je mischien kabel??? daar kan het ook aan liggen. Want vroeger had ik ook kabel en dat gebeurde ook vaak. edit/ laat maar. zie al dat je adsl hebt.