Ik heb mijn xbox aangesloten d.m.v. een 8poorts hub. Kan het zijn dat je verbinding trager wordt, want daar lijkt het bij mij wel op!
Lijkt me sterk. Ik ben alleen niet de aangewezen persoon om antwoord te geven......maar ik denk het niet.
Tsja, ik deed eerst geregeld een testje op http://bandwidthplace.com/speedtest/index.html en toen had ik altijd 1mb dl. in ongeveer 4 seconden. Nu zit ik meestal rond de 9/10. Ik weet niet of deze test betrouwbaar is, anders ligt het denkelijk aan @Homo
Heb je op de HUB gekeken of op de poort van xbox steeds het lampje blijft knipperen? Want dan genereerd hij veel verkeer. Anders ff een andere HUB of Switch proberen. Heb hier een router/switch, SMC Barricade 7004BR, maar nog geen testen gedaan met de xbox. Nouja, wel aangesloten om te kijken oftie ook met IP adres werkt enzo, maar kwam niks uit.
Is het een 10Mbit hub of een 100Mbit hub? Ik hoop voor je dat het de laatste is, want anders kon je netwerk wel eens behoorlijk vertraagd worden. Maar dat is alleen zo als je netwerkkaart ook 100Mbit is. (Notmaal ADSL of KAbel-) Internet komt niet boven de 10Mbit uit, maar met meerdere componenten op je HUB tegelijk kan het misschien zo zijn dat een 10Mbit hub het dan niet trekt.
het is een 10Base-T ethernet minihub. Maar kweet niet of dat 10 voor 10 bit staat?? en ik heb trouwens alleen een xbox en een pc eraan hangen. in ieder geval bedankt voor de reacties