Ik wordt er strontziek van een de scheldwoorden vliegen door de kamer heen. Nog even en ik ruk de modem uit de meterkast en pleur hem bij Wanadoo/Casema door de ramen.
Ik heb al lang gemerkt dat Wanadoo/Casema cable hier flut en sloom is, en dat het regelmatig voorkomt dat het uitvalt. Maar sinds vorige week viel het om de zoveel minuten uit, en nu kan ik nog geen 5 sec online zijn of het knalt er weer uit. Paar keer proberen de routerpagina te bezoeken en hij doet het weer voor 5 nieuwe seconden. Virusscanner en firewall uitzetten maakt geen verschil, ze scannen tevens geen virussen, evenals de verschillende spyware programma's. Op andere pc's in het netwerk is het niet zo en ik heb geen flauw idee wat het kan zijn. Netwerk geeft ie ook aan als constant verbonden dus daaraan kan het niet liggen.
Is het soms weer een irritant virus/worm waardoor ik mijn pc weer moet formateren? Of is er een ander hulpmiddel om mn frustraties in bedwang te houden en normaal te kunnen surfen?
Als ik met downloadprogs aan het downloaden bent heb ik er vrijwel geen last van, maar zodra ik in IE bezig ben zijn de probs erweer, terwijl het toch de nieuwste of bijna nieuwste versie is van IE.
Laatst bewerkt: 31 mei 2004