[XOne] Internet xbox slim traag

Discussie in 'Games' gestart door sjaakie1987, 11 jan 2011.

1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hier een apart probleem.

Reeds was de dvd speler van mijn oude xbox overleden RIP
    ik een nieuwe xbox gehaald de slim versie.
    Toen ik eenmaal me gamertag wou recoveren merkte ik al dat alles heel langzaam ging de updates enzovoort.
    zo erg zelfs dat ik mijn gamertag niet kon recoveren, helpdesk meer dan een uur aan de lijn gehad cache geleegd ablbalbal mocht allemaal niet baten.
    Ik heb toen de kabel eruit getrokken en met wireless me gamertag gerecovered.
    erg apart dat het toen wel lukte de helpdesk kon mij ook niet vertelle waarom.
    even later me kabel er weer ingestoken en alles leek normaal.
    Maaaar me internet is nu stukken langzamer dan bij mijn oude xbox.
    Als ik de kabel in de pc doe haal ik gewoon 2.5mb/s maar als ik de kabel in de xbox steek en iets download via marketplace gaat het zo traag als stront.
    Ik kan het niet zien maar ik gok dat ik nu net 200 kb/s haal met de xbox.

je zou zeggen dat het de router is maar als ik me oude xbox er insteek en ff iets ga downloaden dan gaat het wel gewoon snel met die zelfde kabel.
    heb ook nooit problemen gehad met mijn oude xbox
    wie o wie heeft een idee?
    NAT staat open
    zou een vast ip adres miss helpen?

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    kan ook iets zijn in de connector of iets in de slim, je hebt garantie breng m terug en pak een nieuwe... of probeer het eens bij iemand anders...

3. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wellicht werkt de nieuwe xbox niet goed met je huidige router. haal de router er eens tussen uit en sluit je xbox rechtreeks aan op het internet.

Doet die het wel goed dan is het probleem gevonden.

geef je xbox een vaste ip via de router en in de instellingen van je xbox. Wellicht helpt dit ook

4. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het was idd de router, rechtstreeks op de modem ging hij stukken sneller met vast ip merk ik niet echt verschil dus dat word een nieuwe kopen.
    thankz!

Deel Deze Pagina