kan iemand mij misschien helpen met het volgende, Wat is een geschikte snelheid van het internet voor het gamen? we hebben nu een redelijk dure verbinding mar dat willen we minder maken. Op chello.nl heb ik even gekeken maar ik kan er niet achter komen wat een goede verbinding is voor de 360. Dit is van chello easy 22.95 euro per maand. Download snelheid 1536 Kbps Upload snelheid 256 Kbps Dit is van chello light 32.95 euro per maand. Download snelheid 3072 Kbps Upload snelheid 1024 Kbps Dit is van chello power 39.95 euro per maand. Download snelheid 6 Mbps Upload snelheid 1,5 Mbps ik hoop dat ik hem in het goede kastje heb geplaatst. anders mijn excuses hiervoor. alvast bedankt !
dat dacht ik ook al maar voor 7 euro meer heb je een top verbinding volgens mij, ik weet niet zoveel van al die cijfertjes maar bedankt voor je reactie, heeft er miss iemand ervaring met de verschillende verbindingen ?
ik zou die power nemen omdat je dan met 600kb/s gemiddelt downlaod het is niet zo als er 6mbs staat dan je dan ook met 6mb download je moet het altijd gedeelt door 10 doen dan heb je het echte download snelheid
Kzou als ik jouw was verder kijken, vooral verder dan chello.. Maar als je echt persé uit die 3 aanbiedingen wilt kiezen pak dan de laatste, voor dat minimale prijsverschil kan je dat verschil aan snelheid niet laten liggen EDIT: tis idd delen door 8 door verschil in Byte en bits, maar dat zou je connectie zijn onder OPTIMALE omstandigheden, zal eerder op 5,5 mb connectie neerkomen en die dan delen door 8..+ moet je al bij goede servers zijn
Stap in godsnaam over op een andere provider. Ik heb nu bijv. Tiscali T4 4086Kbps 9,99 (alleen de eerste zes maanden, daarna 14,99).
wij hebben orange family ik heb download van 2mb/s en upload van rond de 80kb/s en dan niet gedeeld door 8. wij betalen 22,95 oid
Tiscali is ook niet alles, wij hebben zelfs ook tiscali en we hebben er al genoeg problemen mee gehad. Ik zou inderdaad geen chello nemen, daar hoor ik zo veel gezeik over. Maar qua snelheid is je 2de optie goed genoeg.
ik heb nu dit abonnoment Snelheid max. downstream 1024 kbit/s ; upstream 256 kbit/s Prijs € 19,90 per maand En ik download 100 kb per sec denken jullie dat het veel uitmaakt als ik dit neem en hoeveel per sec zou ik dan downloaden Snelheid max. downstream 2048 kbit/s ; upstream 384 kbit/s Prijs € 24,90 per maand* Iemand anders zei dat hij dit abonnement had en 500 kb per sec binnenhaalde denken jullie dat het de moeite waard is om dat duurdere abonnement te nemen.
ben er nog steeds niet uit maar zie nu dat de light ook al goed genoeg is dus miss dat die het word. ik blijf wel bij chello want mijn pa wil niet overstappen
Ik heb casema en deze is ideaal. Zeer betrouwbaar, nog nooit is m'n internet weggevallen vanwege netwerkstoringen, je krijgt ruim van te voren een mail over wanneer er netwerkswerkzaamheden plaatsvinden. Deze vinden altijd tussen 3/4 of 5 uur s'nachts plaats dus dit is voor mij in ieder geval geen probleem. Deze vinden denk ik 3 á 4x per jaar plaats. Soms nog is een leuke actie zoals kaarten winnen of gratis downloads in een shop als klant. Nieuwsgroepen werken lekker. Goede retentie en compleetheid, alleen de snelheid (van de nieuwsgroepen) is niet altijd geweldig maar wel constant en betrouwbaar. Ook is casema niet echt duur, hun kwaliteit/prijs verhouding komt elke keer goed uit de tests van bijvoorbeeld de consumentenbond. Naar mijn mening een aanradertje, al er is nog veel meer lekkers op de markt .
Chello light is idd goed genoeg om op live te gamen ( heb zelf Chello light ), maar als ik naar een andere provider zou gaan zou ik zelf voor Demon gaan ( hoor hier alléén maar goede ervaringen over ). met 3/6 mb down. EDIT: Prijzen van Demon
Ik heb er anders nog helemaal geen problemen mee gehad, behalve dan een enorme lul aan de telefoon bij de klantenservice.
Wij hebben Planet Economy voor 26,95 € p/m Snelheid Downstream 1,5 Mb/s Upstream 256 Kb/s Ik ben er erg tevreden over, nooit problemen gehad nog in toch al bijna 3 jaar tijd. Maar ik heb wel zo'n idee dat we teveel betalen voor deze verbinding. Er zijn veel andere providers die voor ditzelfde bedrag of een paar euro's meer een vee lsnellere verbinding hebben. Alleen willen we niet graag overstappen ivm een bepaalde periode geen internet.
Als je al ooit de modem krijgt toegestuurd of er uberhaupt service is dan is 20 MB goed. Alleen het nadeel is dat je kans hebt dat je geen 20 MB kan ontvangen. Plus is internet zoiezo slecht van Tele2
Ik zoek eigenlijk ook nog een goeie internet provider. 1 met minimaal 1mbyte ontvangst ongeveer altijd. Wij gaan overstapen op adsl en ik heb totaal geen verstand van. Hoeveel byte upload heb je eigenlijk nodig om een 16 man fps een beetje fatsoenlijk te kunnen hosten?
Jij betaald serieus veels te veel...Wij hebben 6mb/s incl. telefoon en betalen iets van 24€ (wel tiscali en daar is de service aardig brak van..) Om een match van 16 personen te kunnen hosten hangt het er een beetje van af. Ik heb bij halo 2 nooit problemen met het hosten van grote party's en ik heb 6mb/s download.