Jullie zeiden in een artikel dat je waarschijnlijk binnenkort kan internetten op je xbox. (hetzelfde als msn explorer). Ik weet niet waar jullie dat van hebben. Ik heb de video van de E3 op xbox.com gezien en daar hebben ze het er alleen over dat je op je computer (op internet) kan bekijken wat de stand van zaken is op xbox live. Ik heb nix gezien over internet/msn explorer op je xbox. Is dit nou waar of niet?
Ja hoe kun je nou internetten op je xbox, lijkt me een betje erg vaag. Je kunt toch niet typen met je controller??
misschien stemherkenning, zou wel vet zijn, maar ik betwijfel het, volgens mij hebben ze het idd verkeerd begrepen...
Jongens er zit helemaal geen internetexplorer op je xbox.....dat kan ook niet want dat is software die je moet installeren en dat kan NIET!.....alleen de heel ervaren mensen kunnen dat....(er zijn ook wat van die mafkezen geweest die Linux op de box hebben weten te proppen).
We hebben het over de E3 aankondiging ... naast karoke .. is ook een semi msn explorer aangekondigd ... (maar dit is naar mijn weten een broodje aap) wel gaat de xbox ... xbox Aware ondersteunen .. zodat men op MSN kan zien dat jij live bent
Als je een soort van msn op je xbox zal kunnen hebben lijkt me wel gaaf/handig... maar zoiets komt ook geloof ik als je in je friendlist met vrienden meteen kan praten zonder in een game te zitten. of lobby.
volgens mij kwam er ook een keyboard voor de box hoor. ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb. het zou wel vet zijn trouwens, msn erop, ook handig bij live*) *) *)
kut als je de baard in de keel hebt maar dat msn lijkt me ehtt een goed idee, dat internetten lijkt me een betje moeilijk zonder muis+toetsenbord die je nog erbij moet open ook
In het Hardware forum loopt ook een topic over dit onderwerp linkje Gelieve daar verder te praten. NB dat je straks kan internetten is een gerucht (Broodje aap)