[XOne] Internetten op je xbox?

Discussie in 'Games' gestart door groovegans, 14 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groovegans

groovegans Guest

Jullie zeiden in een artikel dat je waarschijnlijk binnenkort kan internetten op je xbox. (hetzelfde als msn explorer). Ik weet niet waar jullie dat van hebben. Ik heb de video van de E3 op xbox.com gezien en daar hebben ze het er alleen over dat je op je computer (op internet) kan bekijken wat de stand van zaken is op xbox live. Ik heb nix gezien over internet/msn explorer op je xbox. Is dit nou waar of niet?

2. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook gelezen op Tiscali dus ik denk wel dat er een kern van waarheid in zal zitten.

3. groovegans

groovegans Guest

ik hoop het maar. Het lijkt mij supervet!!!!!!!!!!!!!

_O_ xbox_O_ msn_O_ explorer_O_ jezus, dit rulez_O_ cool_O_

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    waarom moet je internetten op je xbox daar heb je toch een pc voor :confused:

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoe kun je nou internetten op je xbox, lijkt me een betje erg vaag. Je kunt toch niet typen met je controller??

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    misschien stemherkenning, zou wel vet zijn, maar ik betwijfel het, volgens mij hebben ze het idd verkeerd begrepen...

7. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens er zit helemaal geen internetexplorer op je xbox.....dat kan ook niet want dat is software die je moet installeren en dat kan NIET!.....alleen de heel ervaren mensen kunnen dat....(er zijn ook wat van die mafkezen geweest die Linux op de box hebben weten te proppen).

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    We hebben het over de E3 aankondiging ;) ... naast karoke .. is ook een semi msn explorer aangekondigd ... (maar dit is naar mijn weten een broodje aap) wel gaat de xbox ... xbox Aware ondersteunen .. zodat men op MSN kan zien dat jij live bent

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Als je een soort van msn op je xbox zal kunnen hebben lijkt me wel gaaf/handig... maar zoiets komt ook geloof ik als je in je friendlist met vrienden meteen kan praten zonder in een game te zitten. of lobby.

10. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kwam er ook een keyboard voor de box hoor. ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb. het zou wel vet zijn trouwens, msn erop, ook handig bij live*) *) *)

11. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    stem herkening zou wel een oplossing zijn is altijd handig zolang het maar in je eigen taal is

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dit lijkt me idd heel erg handig voor velen. Weer een reden minder om een router aan te schaffen

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    kut als je de baard in de keel hebt

maar dat msn lijkt me ehtt een goed idee, dat internetten lijkt me een betje moeilijk zonder muis+toetsenbord die je nog erbij moet open ook:eek:

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In het Hardware forum loopt ook een topic over dit onderwerp

linkje

Gelieve daar verder te praten. NB dat je straks kan internetten is een gerucht (Broodje aap)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina