Deze moet je zien. Want hier in staan de games die dit najaar komen. En ik kan uw zeggen dat zijn er heel wat Heb hem vandaag binnen gekreegen
Re: Re: Intertoys catalogus. Oke fftjes dan voor de mensen die hem niet binnen krijgen. Splinter Cell Quantum Redshift Need for Speed hot pursuit 2 Medal of Honor Frontline Turok Evolution Blade II Battlefield 1942 World Racing Morrowind Myst III Deathrow Grandprix 4 Rally Fusion Crazy Taxi 3 Yager Commandos 2 X-MEN next dimension Unreal Championchip The Thing Desert Storm Lord of the Rings Harry Potter and the Chamber of Secrets 007 Nightfire Hitman 2 Wat dacht je daar van
ja das lelijk ik krijg em ook niet misschien iemand die zo liev is en hem kan op scannen die bladzijde waar de xbox games staan
't is gewoon een vraag, en hij zegt volgens mij al helemaal niet dat jij het moet doen toch Anyways, die gids krijg ik hier dus ook niet, want wij hebben zo'n hele mooie ja/nee sticker op de brievenbus.
de rest van het dorp krijgt hem wel, maar ik niet, want ik woon in een straat NET buiten de bebouwde kom.
Zoiets, maar dan hadden ze gewoon de gamecube bladzijdes eruit kunnen scheuren en hem alsnog in de brievenbus kunnen doen toch? Maar we dwalen af.
Okay deze ga ik kopen: Splinter Cell Quantum Redshift Turok Evolution Myst III Deathrow Unreal Championchip Harry Potter and the Chamber of Secrets 007 Nightfire deze misschien: Morrowind Commandos 2 Hitman 2 X-MEN next dimension Lord of the Rings 8*70 = 560 Euro *Tjing* 5*70 = 350 Euro *tjing* ----- 910 Euro *kassa* AU ... ik haat M$
Ik gelukkig maar 2 van die games zeker. UC en Splinter Cell. Verder heel mischien Commandos en LorT. Nog niets gezien van X-men, dus ga het nu ff uitzoeken hoe dat er uit ziet enzo
Hoe zeker is het dat Battlefield1942 dit jaar nog naar de xbox komt??? Ik krijg die catalogus ook niet - maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik in Zweden woon....
ik haalde het intertoys Boek altijd bij mijn opa en oma op : die kregen hem wel .. Of loop LANGS DE INTERTOYS WINKEL EN HAAL HEM DAAR .. Ik dig die Sinterklaas Boeken wel .. kan ik allemaal in zwijmelen wat ik wil allemaal .. vooral vroeger , ging ik zeggen hoeveel van wat ik wilde DOORBLADEREND door het boek heen .. en dan denken dat je het allemaal hebt :{
Yep, altijd prachtig, heel t boek 50x doorbladeren en telkens denken dat er ineens nieuwe dingen instaan, die je ook wil hebben