Intertoys en releasedates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jajojo, 14 okt 2002.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag heb ik The Thing gekocht en die is dus niet helemaal wat ik ervan gehoopt had. Nou ben ik van plan om hem morgen te ruilen voor een tegoedbon en dan vrijdag timesplitters 2 te halen. Weet iemand of ze bij die toko aan tegoebonnen doen en of ze zich aan de officiele releasedates houden? Ik heb namelijk geen zin om 2 weken te wachten, dan haal ik sega soccer slam wel.

2. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Time Splitters 2 is inmiddels verschoven naar de 25e.

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    moet je voor deathrow gaan(als je ervan houdt) zeer vet

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    time splitters 2 is toch nie uitgesteld:confused:

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    timesplitters2 staat nog gewoon op 18 oktober... en echte aanrader..

ik heb het bij intertoys wel eeen keer zover gekregen om de game te ruilen... maar ze deden er heel moeilijk over..

denk dat je beter je pa/ma kan sturen met de smoes dat hij/zij het verkeerde spel heeft gkocht... :D

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    bij de intertoys in zoetermeer kan je het spel ruilen voor een tegoedbon dat werd tegen mij gezecht toen ik deathrow ging kopen dus dat zal dan wel bij iedere intertoys zo zijn

7. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Toch wel. Hij is alleen voor de cube uitgesteld, kijk maar:

TIMESPLITTERS 2 - 18th Oct on PS2 & Xbox - 1st Nov on GameCube

Check out the world exclusive review and playable demo of TimeSplitters 2 in the October issue of the UK's Official PlayStation 2 mag on sale 6th September. The game scored 10/10 and received a 'Gold Award', making it only the second PlayStation 2 game ever to receive this accolade. Here is what Official PlayStation 2 mag had to say about the game:
    "Expansive in every sense, this is an essential purchase for anyone in possession of a PlayStation 2"
    "the most retina-scorching barrage of state-of-the-art graphics yet seen on PS2"

dit komt van http://www.eidosinteractive.co.uk/, en die kunnen het weten.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb das waar .. !!!!!!!!!!!!!!!

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
  11. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik wel van uit ja, waarom zetten ze het er anders neer?!?

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat de XBW redaktie (of iemand anders die het geschreven heeft) denkt dat het waar is of omdat ze in een grap gestonken zijn of omdat ze het ergens gevonden hebben en het spectaculair vinden of of of...

Geloof jij ook alles wat ze op de TV vertellen of (erger nog) alles wat in de krant staat of (helemaal erg) wat ze bij Hartvan en soortgelijke TV programma's vertellen? :confused:

Laatst bewerkt: 15 okt 2002
  13. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    xbw is totaal iets anders dan een commerciel bedrijf als sbs, dat doet alles voor kijkcijfers. xbw wil gewoon informeren (ala nos, dat geloof je toch ook). beetje vertrouwen is wel goed:+

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Eenmalig commentaar, want offtopic: Nee, ik geloof de NOS niet. Ik heb meer dan eens gemerkt dat men 'de gewone man op straat' interviewde in een vreemde taal en vervolgens ronduit een tegengestelde vertaling in de ondertiteling zet.

Ik heb 100% vertrouwen in de goede wil en de positieve inzet van de XBW redaktie (en van vele vele anderen hier op dit forum), maar dat betekent niet dat ik alles klakkeloos voor waar aanneem.

15. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje off topic maar ik moest het ff kwijt : Nieuw klein reclame boekje.

speelgoedzaak Bart Smit heeft een nieuw klein dun reclame boekje uitgebracht . De XboX gedeelte is nogal zwakjes gepresenteerd...weinig bekende games die eraan komen en die JS 3 actie met eronder OP=OP. Dat kan vooral bij leken een andere gedachte brengen. Ik vind het maar matig tov de PS2 sectie. Als ik een MS marketing ventje was dan was ik niet blij .... :mad: de Intertoys boek stelt tenminste wat voor.

Laatst bewerkt: 15 okt 2002
  16. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina