Hoewel DTM Race Driver gecancelled is voor Europa hebben we toch een interview geplanned staan, dus iedereen die vragen heeft aan die knakkers : Stel ze hier.
Wat ik mij afvraag is: Wat moet er gebeuren willen ze het alsnog in Europa uitbrengen. Dat het alsnog wordt uitgebracht is voor mij zo klaar als een klontje. De titel is DTM Race Driver. En deze klasse rijdt toch echt vooral in Duitsland (en enkele andere landen waaronder Nederland). En dat is toch echt Europa. Als ze het echt nooit gaan uitbrengen zijn ze knettergek. Naar mijn idee zal het een regelrechte verkoopknaller worden (net als CMR trouwens) als het wordt uitgebracht. Ze kunnen gewoon geen goede reden hebben behalve dan comerciele en/of productietechnisch (leveringsproblemen???) redenen. In dat geval zal het van tijdelijke aard zijn. Denk er het uwe van, mijn mening is gevormd. Conqubite
Dat is een uber pre alpha demo die niet eens gereleased MOCHT worden, Codemasters heeft toen iedereen gevraagd dat ding van zn site te halen..
Ik heb gisteren een mail naar Codemasters gestuurd om te vragen waarom DTM niet naar de XBox komt. Ik dacht hoe meer mensen ze mailen, des te meer kans dat ze hem toch gewoon uitbrengen. Krijg ik vanmiddag antwoord, dat ze afwachten of de XBox wel een succes wordt. Ik denk dat het juist andersom is, Dat XBox pas een succes wordt als er goeie games komen, maar ja....
Heb ik niks an. Heb geen Amerikaanse of omgebouwde box. Ik heb wel een PS2, daar komt ie op op 23 augustus maar ik wil elk multiplatform spel liever op XBox of Gamecube....
Het maakt me op zich niet zo heel veel uit dat hij niet naar de xbox komt, want dan neem ik hem gwoon op de pc
Voor mij is dat geen optie, want als ik 'm op mijn PC wil spelen, heb ik gewoon een nieuw systeem nodig. Ik heb juist een X-Box gekocht om af te zijn van dat eeuwige upgraden. Ik vind het echt een zeer kwalijke zaak dat dit spel nog niet op de X-Box in Europa komt, want het DTM racen is juist een Europe-only racesport. Dit spel kan misschien best wel een suc6 worden in de VS, maar nooit zo groot als in Europa zelf. Neem nu bijvoorbeeld die American Football spellen.. die zijn toch ook vooral in de VS een suc6 en hier in Europa worden zo volgens mij alleen door de echt die-hards gekocht.
buiten europa (en ik dacht ook in engeland) hee DTM Race Driver Pro Race Driver. En omdat het spel DTM in zijn naam heeft betekent niet dat je alleen in de dtm cup kan racen...Kijk maar op de site, daar staan al de verschillende cups uit het spel
Amerika : Pro Race Driver. UK : TOCA Race Driver Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Belgie, Luxemburg : DTM Race Driver. Van landen als Frankrijk, Italie etc weet ik het niet, maar wel 1 van bovenstaande
Ach ik vind het dom gelul. Als 'ie er komt in de VS, dan is het niet al te moeilijk om er een kleine aanpassing aan te maken, het hoesje te veranderen en 'm ook hier de winkels in pleuren. Als ze dat niet doen neem ik 't ze heel kwalijk. Dan kan ik 'm pas in April 2003 spelen :{ Want ik ga m'n Xbox echt niet binnen de garantieperiode modden. Misschien überhaupt al niet.