XBW zit vol met interviews, zo hebben we er nu een stuk of 5 geplant voor in de komende weken, deze week is Raven Shield aan de beurt. Klik hier voor ons preview Als je vragen hebt : Plaats ze aub hier.
Idd. Topics die Sticky zijn vallen veel minder op. Das een feit in mijn opinie . Vraag 1: Waarom zitten de releasedata van Raven Shield en Ghost Recon zo dicht bij elkaar? Vraag 2: Wanneer komt de game uit (is vast bekend maar ben lui te om research te plegen)? Vraag 3: Online? Vraag 4: Hoes de besturing? Vraag 5: Zit der een co-op in? Waaorm heb ik het idee dat ik dit ook allemaal in de preview kan lezen?
Of dat ze nog nieuwe verrassende dingen hebben vernaderd ten opzichte van de vorige delen van de serie?
Helemaal super je daar een interview mee hebt! Dacht niet dat het gezien had in de preview, maar ik zou wel willen weten hoeveel levels c.q. missies er zijn. Oftwel, hoelang kan je je vermaken met dit spel. En ook wat trams zei van die controls, die zijn echt ook belangrijk voor een goede gameplay. We wachten in spanning af!
Yup controls had ik al naar gevraagd, ook over online gebeuren. Mirik heeft ze opgestuurd, of gaat dat vandaag nog doen, er komt hierna nog een Splinter Cell interview
1. kwenie, vind ik een beetje jammer, meeste wachten dan wel op raven shield, terwijl ghost recon een super game is om online te spelen 2. 7 november, check ToTheGame en ghost recon rond oktober in VS 3. zekers wel lekkah met xbox live online schieten! ghost recon zeker ook wel, das een echte online shooter. hopelijk ook lan-support 4. denk een soort halo, maar kwenie 5. vast wel, in ghost recon zat een co-op en daar gaat raven shield ook wel mee door denk ik.
Ik hoor helaas net dat raven shield's Xbox versie nog niet zo ver is dat er interviews over gehouden worden. naja... gohst recon interview komt er in de plaats van hoop ik dan maar...