Intro RSC hapert op 50 Hz

Discussie in 'Algemeen' gestart door De Maki, 22 apr 2002.

1. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend ben ik samen met mijn neef tot de volgende ontdekking gekomen:

Als je je X-Box instelt op 50 Hz en dan RSC opstart, gaat het intro-filmpje na een paar seconden schokken. Als je je X-Box instelt op 60 Hz is er nix aan de hand en draait de intro lekker soepel, zoals het hoort...

Echt heel erg vreemd, want dit hebben we dus getest op 2 X-Boxen en 2 verschillende discs. Mijn neef is zijn versie zelfs gaan ruilen en ook de nieuwe versie deed exact hetzelfde.

Op zich is dit natuurlijk niet zo'n probleem, omdat ik de X-Box toch altijd op 60 Hz heb staan, maar ik vind het iig vreemd... Zijn er meer mensen die dit probleem al hebben ondervonden :confused:

2. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik draai op 60 HZ. Heb het nog nooit geprobeerd op 50Hz. Ik zal het wel eens proberen. Maar ja ik heb er toch geen problemen mee.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ow hehe ik zeg net in een ander topic iets anders ;) Ehm ik heb nergens last van..

4. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je je Xbox op iedere TV zomaar op 60Hz laten draaien???

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna alle "moderne" TV's ondersteunen dit wel... en ik zou zeggen: probeer het gewoon :D

Mocht het niet werken kun je 'm gewoon weer terug zetten naar 50 Hz

6. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Raar dit allemaal... mijn neefie heeft een usa xbox en bij hem loopt hij standaard al op 60 hz neem ik aan, maar hij heeft dus ook dat gestottter van dat rallisport intro en ook de replay's van een race met meerdere auto's hapert hier en daar.
    ik heb een vaag vermoeden dat dit wel eens zou kunnen komen door de gebruikte kabel, misschien dat het met een echte scart beter gaat :confused:

ervaringen anybody :confused:

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tv is 72 cm en een jaar of 10 oud en daar kan ik ook 60 hrz op draaien :)

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv is 72 cm is een half jaar oud en daar kan ik ook 60 hertz op draaien.

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een Philips TV, van nog geen 5 jaar oud en ik heb m'n X-Box ingesteld op 60 Hz. De X-Box heb ik aangesloten via de Advanced Scart kabel. De intro op 50 Hz schokt en op 60 Hz nix aan de hand. Ik snap er echt nix van, maarjah zolang die het op 60 Hz iig nog blijft doen, ben ik tevreden... heb namelijk geen zin om 'm nog een keer op te sturen...

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn 8 jaar oude Sony (goed ding hoor) draait gewoon 60hz, zonder probleme

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    sony????/ uit het raam met dat ding!!!! =(

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ow haha ja damn :p Breedbeeld is n JVC, het valt dus nog mee ;)

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, 't gaat alleen maar om een hapering. Heb ook adv. scart, 4 mndn oude tv. Tsjah...:)

Deel Deze Pagina