yoyoyo , kvroeg ma af hoe de intro's zijn van de games , want dat vind ik dus altijd heel belangrijk ! laat weten wat je ervan vindt !! bye !! (yess eindelijk m'n xbox morgen met project gotham)
De intro van doa3 is zo mooi!!!!!! Die game vind ik toch wel de tiop van de xbox graphics, samen met wreckless
(yess eindelijk m'n xbox morgen met project gotham) [/B][/QUOTE] Alvast gefelicitaart met je XBox Vind zelf DOA3 wel een mooi intro hebben.
pgr heeft een vette intro en doa3 is ook wel geinig, ik zal wel ff van die intro's ff een paar divx films maken ok?
ooooooooooh, komt die cyberl. weer met ze filmpies enne intro van DOA 3 vin'k het coolst, die van PGR is ook leuk, en dat stukkie van Bungie bij Halo is ook wel lache .... mzzl Munch and Abe
heb nu al een divxje van doa3, maar bij pgr krijg ik telkens van die roze strepen en blocken als ik een divxje maak, heel vaag
Wij vinden de filmpjes tijdens het spelen van Munch echt geweldig goed eruit zien!! Rallysport Challenge ziet er erg oed uit maar de filpjes op zich zijn niet echt bijzonder. ...
Als je de intro's wil zien, dan kun je volgens mij het beste gewoon ff kijken bij die Non-Interactive Game-Demo's die op iedere game wel staan.