credit card entered an invalid cc number heeeeeelp ik weet zeker dat ie klopt' wat kan het probleem wezen??? thankx
Mastercard (Rabocard) geen problemen ... Kopje aangepast was van plan deze te sluiten Wanneer heb je je credit card binnen gekregen? Het kan zijn dat deze nog niet bekend is in de DB (welke de CC gegevens beschermd) of naam komt niet overeen met het nummer
Gebruik je geen CC van iemand anders? Het nr en de NAW gegevens moeten overeen komen met die van de CC gebruiker. Het werkt dus niet als je iemand anders zn CC-nummer gebruikt en je vult JOUW naam in.... Correct me if I'm wrong.
Kun je bijvoorbeeld voor een weekje iemand anders zijn CreditCard nummer/gegevens invullen en na die week de gegevens aanpassen? Mijn CC is namelijk pas volgende week binnen...
Nee. Correct me if I'm wrong, maar het lijkt mij dat je je abonnement aangaat op één cc-kaartnummer, en dat je niet zomaar kan wisselen tussendoor. Gewoon nog een weekje geduld hebben, dus.
Bel anders ff de helpdesk (hebben nu toch nix te doen ) en vraag of dat kan voor de zekerheid. Ik had namelijk ooit ergens iets gehoord dat het wel kon, maar dat je een lichte omkostenvergoeding moest betalen en dat je het telefonisch moest regelen. En nog ergens anders had ik weer gelezen dat het heel gemakkelijk kon. Ik moet trouwens daar ook nog eens voor bellen want ik gebruik de CC van iemand anders. Ik wil ze niet gaan opzadelen met mijn kosten dadelijk namelijk...