Ik heb sinds 2 dagen ook xbox live en het bevalt me prima, helaas is het toch niet helemaal lag vrij en valt soms tijdens een speel sessie die verbinding weg en kom je weer in het hoofdmenu. Maar verder werkt het echt perfect. Nou heb ik een vraag hoe kan je gametagz toevoegen, mensen uitnodigen om te spelen, en invites van andere accepteren? Ik kon het niet terug vinden in dit forum of in de handleiding van de spellen. Ik hoop dat jullie me ff duidelijk kunnen maken hoe het werkt Ik speel ghost recon, mechwarrior en de demos vooral moto gp is vet
die game sessies die wegvallen en dat je dan terug komt in het hoofdmenu komt meestal omdat de host ermee ophoudt of je word gekickt. als je een invite krijgt moet je op de naam vande persoon waarvan je hem krijgt klikken en dan accept invite doen en kom je in zijn game. voor mensen uitnodige gaat het hetzelfde: klik op de naam van de persoon en klik op send invite. en met gamertagz toeovoegen bedoel je denk ik friends en das ook makkie. klik op players in het optie scherm en dan klik op de naam van de persoon en add friend.
Ja, je gaat naar je Xbox Live dash board, dan naar je account daarna klik je op Friend List en dan Add Friend en daar moet je dan de Gamertag invullen
hoeveel friends kan je max. hebben? want ik heb al 49 en volgens mij was het max. 50 maar dit weet ik neit cker alvast bedankt