Ik was net Meachasault aan het gamen krijg ik een invite van iemand ik druk dus erop staat er insert disk meachasault zit er al in en hij vraagt daarom waarom? dus ik druk op contine kom ik in het xbox hoofdmenu? dit klopt toch niet?
Nope... en zou ja moet hij niet aangeven om die ene game erin te doen want er staan 3 games op de gamedisk..
Demo kijk ik krijg een invite er staat stop de disk erin nou ik doe de cd lade open en stopt het spel erin kom ik gelijk in het xbox menu dat klopt toch niet
dat komt dan omdat diegene die jou uitnodigd de hele versie heeft en niet de demo... daarom kan je niet meespelen..... jammer he
ja dat kom je altyd als je je lade open doe!!!! dan doe je gewoon je spel erin waarvoor je een invite heb gehad.. als het spel geladen is zegt ie dat je een invite heb gehad... en dan vraagt ie of je m wil joinen....... en voila................... je bent aant t spelen
ik had eerst invite bij uc krijg ie zo een leuk envelopje te zien rechts is dit in meerdere games of moet je dat dan ergens andres zien net zoals vriend invite of hoe dan ook
Ja je krijg overal zo envelopje... kan je die ook krijgen als je bijvoorbeeld Halo aan het spelen ben?
Je snap me toch wel? ik vraag als je offline game dat je ook zo envelopje kan krijgen voor te woorden gevraagt voor een match ofzo snapie
Neej...als je offline bent, ben je toch van je account afgemeld ...dus kun je ook niets ontvangen, pas als je online bent kun je je invite zien...