Invoeren van waarschuwingssysteem?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door X-power, 4 apr 2004.

1. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Heej, dit is misschien een idee maar ik denk dat de kwaliteit van het forum erop vooruit kan gaan. Allereerst lijkt het me verstandig om voor de nieuwe leden al direct als ze voor de eerste keer op het forum komen de pagina van het beleid te laten weergeven. Zo kunnen deze leden al direct het beleid goed doorlezen. Dan zou het forum misschien ook kunnen overgaan naar een waarschuwingssysteem, als ze het beleid hebben doorgelezen kun je ze dus ook dingen gaan kwalijk nemen als ze de fout in gaan. Met 'de fout in gaan' bedoel ik dan opsomtopics (degenen die direct gesloten worden), spam en natuurlijk het uitschelden van andere members enz. Als men dan drie van deze waarschuwingen op zak heeft dan volgt er een ban (de mods en crews kunnen dan eventueel bepalen hoe lang deze zal zijn).

Dit is gewoon een voorstel, ik denk dat het forum hiervan kan profiteren. :)

2. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Dat krijgt de lezer ook te zien, maar iedereen klikt er snel door naar accept.

Dat word al gedaan door mods

Ik snap je punt niet maargoed :confused:
    beetje dubbelop allemaal

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Er word hier al gewerkt met een OW (officiële waarschuwing) systeem. Ik weet niet hoe dat precies in elkaar steekt. Maar wij members kunnen dat niet zien.
    Zoiets is dus al in gebruik.

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder de waarschuwing bedoelt hij...niet alleen de thread sluiten, maar er gelijk een straf op zetten...

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik snap het wel maar vind het niet nodig. Zoals het nu is, gaat het best goed.......

6. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening gaat het hier een beetje te soft, veel mensen kunnen gewoon te vaak naar mijn idee in de fout gaan voor ze eens een waarschuwing krijgen.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb niet zo de behoefte om beginnersfouten te gaan bestraffen. Ook al krijgt men het beleid te zien, slechts een heel klein gedeelte van de nieuwe members leest ie ook daadwerkelijk. Dat kun je ze niet kwalijk nemen (heb het zelf ook niet gedaan toen ik me registreerde :eek:) en daar is ook geen oplossing voor te verzinnen.

Waarschuwingen en bans uitdelen voor beginnersfouten die iedereen kunnen overkomen? Vind ik nergens voor nodig. Ik pak liever degenen aan die het écht niet leren en hier gewoon komen om te kloten. Een dergelijk waarschuwingensysteem hanteren we al intern.

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vond het tien geboden concept geniaal, ben je daar nog mee bezig darkwing? Ik denk dat mensen dat eerder zullen lezen dan een saai beleid/FAQ.

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hoe ze het nou doen is ook best slim. Wanneer de persoon in kwestie in de fout gaat, geven ze je ene waarschuwing mte dat stuk van het beleid erbij wat je hebt overtreden. Dan hoef je het niet helemaal te zoeken in de FAQ, en je bent ook meteen wat meer op de hoogte van wat je hier wel en niet kan doen.

Deel Deze Pagina