inwisselen saldo wehkamp, krijg t niet voor elkaar!

Discussie in 'Algemeen' gestart door x76xdemonx76x, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Hallo,

Ik heb tijdje terug via hier 2 waardebonnen code's verzilverd voor bij de wehkamp.

Nu kreeg ik daarop ook een brief van wehkamp dat ik nog 17.50 saldo heb staan etc. En ook online zie ik ze staan bij saldo.

Maar als ik een spel bestel kan ik wel aanklikken waardebon gebruiken(en dan moet ik een code intikken) maar ik kan nergens aanvinken, saldo gebruiken.

Ik doorloop heel t lijstje, behalve het uiteindelijk betalen via Ideal, en ik kom t echt nergens tegen.. en omdat t nu weekend is zou ik die vraag pas dinsdag kunnen stellen, en ook via mail denk ik pas dinsdag antwoord krijg.

Ik wil nl. gta4 daar preorderen, dan zou die maar 40.- gaan kosten excl 2,- verzendkosten! :9

Dus, aan iemand die ook ooit in dezelfde schuit gezeten heeft... hoe werkt dit!?

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan aan mij liggen hoor, maar is dit de goed plek voor zulke vragen? |:-

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    wis ook niet waar anders, en ik koos hier omdat hier ook de topic's staan "koopjes" "ik wil mijn games in het buitenland bestellen" waarin daar ook vaak over wordt gepraat, maar ik wilde die topic's niet vervuilen omdat mijn vraag daar eigenlijk niet thuis hoort!

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je het niet weet is het nooit verkeerd om een nieuw topic aan te maken vind ik. Als het dan fout is zal er vast een moderator zijn die je even doorverwijst, dus goed dat je het hier vraagt.

En ik zou het niet weten deMon!

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat je het beste je vraag hier kan stellen. Nu is deze thread dubbel en gaat dus dicht :)

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina