Ik heb onlangs mijn xbox geprobeerd te connecten via het menu van xbox-live. Ik had hem eerst via een 2e nic aangesloten op mijn pc. Echter bij het maken van een connectie kreeg ik alleen een groen vinkje dat de kabels er succesvol inzaten. Verder zei hij dat het ipadres niet bevestigd kon worden en de gateway werd niet gevonden. Hierna heb ik de xbox rechtstreeks op de kabelmodem aangesloten, echter hij gaf nog hetzelfde aan. Weet iemand wat het probleem kan zijn, of dat de isp het niet ondersteund?
ja, heb internet sharing aanstaan onder xp, maar vind het ondanks dat vreemd dat hij de xbox-live service niet vind als ik hem rechtstreeks aansluit op de modem
Dit had ik net een uurtje geleden ofzo gepost in een andere thread: "Maar bij sommige providers kan het een halfuur duren voordat die xbox verbinding krijgt met internet i.v.m. andere MAC adres van xbox. Het is aan te bevelen eerst het commando "ipconfig /release" in de DOSbox te geven om de verbinding los te koppelen" Misschien gaat het dan wel lukken? Suc6
Hopla nog een keer... IP adres + mac adres van je netwerkkaart die vind je in WIN98/ME/2000/ Start ----> Uitvoeren ----> winipcfg (klik dan op ok) en je ziet IP adres en MAC adres WIN XP/NT/ Start ----> Uitvoeren ----> cmd (je krijgt nu een dos schermpje te zien) type daar ipconfig /all en je krijgt je IP adres en MAC adres te zien die eraan is gekoppeld MzzL