http://archief.xboxworld.nl/~jorrit/jouwip.php Trouwens: ipconfig hoeft niet hetzelfde IP te geven als een externe IP checker. ipconfig geeft het IP adres van jouw computer, www.watismijnip.nl geeft het IP van je router als je achter een router zit.
Als je twee van die knipperende beeldschermpjes rechtsonder in de taakbalk hebt staan: Eenmaal op klikken, dan naar de tab ondersteuning. Als je die beeldschermpjes niet hebt, moet je via Start en dan Netwerkverbindingen gaan, dan naar de verbinding van je internet.
ik post ff hier een vraag, hij is niet echt ontopic, maar het betreft wel ip adressen. is er een programmaatje, of een mogelijkheid om te controleren welke IP adressen er inloggen op een msn/hotmail account. dit in verband met een vriendin van mij die gekraakt wordt via msn/hotmail, om erachter te komen wie t is.
Ik denk dat je dan al aardig dicht in de buurt van hack-programmaatjes komt, waar ik het hier niet over zal hebben, maar dat soort proggies zijn er vast wel...
Ik heb een vraagje..Ik zit boven via een straight cable verbonden met pc een paar kamers verder zodat ik internet verbinding zou krijgen, alleen nu heb ik een probleem. Het ip adres wat ik van de bovengenoemde sites krijg. Is mij IP-Adres helemaal niet aangezien op het blaadje van de provider een heel ander IP adres staat.. Ook heb ik nu het probleem dat verscheidenen programmas het niet doen. Ze zeggen dat ik me achter een firewall bevindt wat niet zo is. Ik zou willen weten of dit in verband met elkaar staat het 1st genoemde en het probleem daarna, als iemand hier een oplossing voor zou weten zou ik het graag horen
waarschijnlijk het antwoord op vraag 1 : http://searchwebservices.techtarget.com/sDefinition/0,,sid26_gci520967,00.html vraag op vraag 2 :maak je gebruik van een router ? kleine edit: als je achter een router zit heb je zowel een fire wall als een iets ander ip.Aangezien de sites het ip showen wat jou pc heeft gekregen van de router
Nee, ik heb geen router hiero..En op de computer waar de verbinding van daan komt heeft ook geen firewall .....aanstaan tenmisnte......