[XOne] IP check failed!:@

Discussie in 'Games' gestart door FearZ, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FearZ

FearZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo gasten!!

Sinds gister ben ik een eigenaar van een xbox 360 met het spel BIA HH.

Ik denk ik ga eens kijken of ik wat demo's kan download en online kan gamen met bia HH. Dus ik pleur er een internet kabel in ( zelfde als die je in een computer doet ) dus ik druk op 'Join Xbox Live' Er was al conection failed dus ik die test doen:
    Connection Wired
    IP Failed

Dus ik wat rond neuzen op internet en microsoft zegt iets met de zogenaamde powercycling Modem uit zetten aanzetten Router aanzetten uit zetten. Heb ik gedaan nog een keer de check 'IP Failed'... IK heb van alles geprobeerd maar ik snap er niks van! Ik heb ook de helpdesk gebeld maar die zegen dat ik mijn internet provider moet bellen en vragen of ze de 'DHCP Server ' ofzoiets moeten enablen. Maar die zijn op zondag niet bereik baar...

Ik gebruik een router dus ik weet niet of het daar aanligt ik heb een kabel doorgetrokken naar de zolder, Daar staat de xbox en de tv. Het modum staat in de meterkast en mijn pc staat op de 2de verdieping... Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank!,

FearZ

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. FearZ

FearZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al gelezen maar ik heb al dingen met het fysiek adres bij de computer maar hij blijft het maar zeggen. Ik heb ook al dingen gelezen over de NAT poort open zetten maar daar heb ik eigenlijk geen/weinig verstand van.

FearZ

Edit: Ik gebruik geen ethernet kabel ( Grijze kabel die erbij zat )Simpelweg die is nog geen halve meter lang. Ik gebruik gwn dezelfde kabel die achter in de computer zit maakt dit iets uit?

Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik reageer alleen daar ;) want deze threads gaan meestal op slot en dan kan ik blijven posten .. ook graag het formulier invullen .. niet alle providers kunnen werken met een directe connectie

TIP: het is vaak beter om in een bestaande thread te posten, dan een nieuwe te starten

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina