help mij aub (owkey,ik heb een nieuwe modem gekocht(alcatel speedtouch home). en ik wil dus verbinding maken maar dan krijg ik dit: (groen bolleken) Cables connected (roodbolleken me een kruisken) IP not confirmed (groen hol bolleken) DNS not resolved (groen hol bolleken) xbox live not found en bij help staat: a PPPoE server was found on the network,en dan zegt em dak al die gegevens moet invullen... waar hal ik die gegevens,en wat wil IP not confirmed zeggen? wie heeft dit ook al voorgehad? A: Abonnement=belgacom adsl 1: Naam provider=belgacom 2: Soort abonnement=belgacom adsl 3: Kabel, ADSL, of anders? adsl 4: Up- en downloadsnelheid up=13KByte/sec (kweet dat dit zogezegd te weinig is,maar mijn providor zegt dat hij xbox live ondersteunt,en bij provider info bij test suite.nl staat dat ik normaal 16 KB up moet hebben!! ligt dit aan men modem?) down=329.8 KByte/sec B: Hardware 1: Modem = alcatel speedtouch home ethernet modem 2: USB modem= nee 3: Router =Nee 4: Via PC =nee 5: Direct Connection =ja 6: Crossover kabels in gebruik? nee 7: Hub in gebruik? nee C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway=wow,snap ik nix van 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?=idem D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? =ja 2: Dashboard versie?=??? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test?
Heb je de kabel van de xbox gelijk in de modem gestopt? Of loopt hij via een computer. Als je je kabel gelijk in de modem hebt gestopt. Zoja moet je bij PPPoe settings nog wel even de gebruikersnaam invullen (heb je als het goed is van je provider gekregen.
sja,maar ik heb zoveelgegevens van mij providor gekregen...:-s zijn dat dezelfde naam en password die er in het scherm verschijnen voor je verbinding te maken? op de pc dan wel
Dat wordt ie sowieso, want voor Belgacom heb je zelf een Centrale Topic aangemaakt. Dus verder gaan bij de centrale topic a.u.b.