Hey jongens, ik ben nu al 2 uur bezig met dat Live-geklooi, maar bij het 2de puntje gaat het al fout: IP niet goed... Wat moet ik doen?
Ik heb mijn xbox via een Alcatel ethernet modem rechtstreeks in de adsl splitter zitten, een directe verbinding dus. Provider is HetNet. Alles op automatisch werkt niet.
Zeg mij alsjeblieft wat te doen, ik krijg er een punthoofd van...
Greetz, Max _0/
EDIT: ff lijstje toegevoegd
A: Abonnement Adsl
1: Naam providerHetNet
2: Soort abonnement (naam, type) Adsl lite
3: Kabel, ADSL, of anders? Adsl
4: Up- en downloadsnelheidUp +/- 22Kb/sec, Down +/- 120 Kb/sec
B: Hardware
1: Modem merk en type Alcatel speedtouch ethernet modem
2: USB modem? (Ja/Nee) Nee
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) Nee
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) Nee
5: Direct Connection Ja/Nee Ja
6: Crossover kabels in gebruik? Nee
7: Hub in gebruik? Nee
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway IP: 145.53.21.19 Netmask: 255.255.00.00 Gateway: 145.53.21.19
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? Ja
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? Ja
2: Dashboard versie? ?
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? Tot: "IP not confirmed"
4: Wat is de exacte foutmelding? IP not confirmed
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
nvt
Laatst bewerkt: 14 jul 2004