Hallo iedereen, ik heb een IPod 20 gb (een demo versie) maar daar op zit maar 1 game, kan ik daar meerdere games voor downloaden of is dat niet mogelijk???
als je naar een winkel gaat en je wil een IPod of ander apparaat bekijken dan pak zo`n ventje van die winkel zo`n ding uit de vitrine, dat zijn altijd demo`s die zijn goedkoper, maar zijn het zelfde. K heb er eentje heel goedkoop weten te kopen omdat het zo`n demo ding was, helaas miss wel een oudere versie maar die moet uptegrade zijn, toch??? (p.s. hij kan op de MAC en de Windhoos)
O, bedoel je dat, een uit de vitrine. Moet je ff op internet kijken of je mp3-speler firmware-upgradable is. Let er wel op, dat als dit kan, het (waarschijnlijk) voor je eigen risico is.
het updaten van de firmware bedoel je??....ja dat kan je dan daarna niet meer terug draaien, i know maar als ik gewoon een paar games kan downloaden dan zie ik later wel hoe ik ze er op zet, maar ik kon tot nu toe nog niks vinden
Ja, idd, ik bedoel dat het updaten van firmware voor eigen risico is. Ik heb een MPIO FL 100. In het boekje staat nadrukkelijk dat het updaten van de firmware voor eigen risico is.
ja idd, met die beweegende dingentjes idd, maar daar staat geen link bij ofzo, maar wel dat het voor de nieuwere versies is, naja ik post wel alst het isgelukt ofzo (denk het eigenlijk nie maja )
nee volgens mij zit het m daar nie precies in, want die demo versie die ik heb, dat is 20 gb, een oude versie maar als ik nu naar een winkel ga en ik koop een echte 20 gb dan zitte daar wel 4 games op en die extra knopies boven dat ronde schijfje (bedienings paneel) dus ik weet t niet
Twijfel al lang over een iPod... lijkt me een handig dingetje... Ik vind apple daarbij top want heb 3 jaar een iMac gehad zonder problemen Misschien volgend jaar weer een Mac kopen. iPod heb je vanaf 400 euro ofzo?
de mijne was een demo ( ) die ik via een vriend van me (die in die winkel werkte) heb weten te kopen die was iets van 160 (!) voor 20 gb
haha nee, waarom weet ik eigenlijk ook niet, misschien doen ze nu een nieuwere in de vitrine....maar ik vond het niet erg, k kreeg meer als 150 euro korting, omdat mensen hem al vaak hadden aangeraakt en er krasjes op de 8r kant zaten, er zat niks .