Ik vind totaal geen informatie over hoe je je ipod moet aansluiten op de 360. Op dit forum niet en op andere websites ook niet. Wat doe ik, ik plug de ipod in men xbox. En ga dan naar het tablad media waar ik vervolgens niets kan doen. In het spel zelf kan ik ook niets selecteren. Wat doe ik fout?
Ja er was iets te downloaden voor de iPod. Maar je moet sowieso @ media tab op x drukken om de source v.d. media te kiezen.
Optional media update heb ik. Ik heb gewoon een normale Ipod Video van 30 GB. Als ik op X druk in het tablad media kan ik alleen console en PC kiezen. De ipod kan ik niet selecteren.
Die heb ik al gezien. En heb ik helaas niets aan. Er staat dat het gewoon een kwestie is van inpluggen en spelen maar. Behalve als je aac wilt afspelen, de extensie van apple zelf, dan moet je die media update doen.
Ik maak gebruik van de Ipod Video 30GB zoals inderdaad eerder gezegd. Ook heb ik de optional media update gedownload. En de ipod staat aan. Het scherm geeft namelijk weer dat ik hem niet mag ontkoppelen.
Ik kan in het dashboard van mn 360 de Ipod niet selecteren als source, wel mn laptop en externe harde schijf als ik die eraan hang.
Heb het propleem ook wel eens gehad dat hij de ipod niet vind. Als ik hem er vervolgens weer uithaal en er weer in doe vind hij hem wel.
Ik heb dit probleem ook. Voorheen nooit last van gehad maar sind ie defect is geweest en ik hem weer gerepareerd terug heb gehad werkt het niet meer.