[iPod] Probleem met USB 2.0 connectie op de PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dr Zoidberg, 13 jun 2005.

1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn iPod (20GB). Hij is aangesloten op mijn laptop via een iPod Dock met USB 2.0 kabel via een USB 2.0-hub met externe voeding.

Het synchroniseren met iTunes werkt allemaal prima. De batterij laat zich volgen de icoontje op het scherm gewoon op, maar in werkelijkheid loopt hij leeg.

Herkent iemand dit probleem? Moet ik hem direct aansluiten en niet via de USB 2.0-hub? Kan ik hem beter via Firewire aansluiten?

2. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit hem altijd via Firewire aan en laad zich altijd op, volgensmij doet ie dat met USB niet.

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij laad ie via usb 2.0 ook niet op maar met firewire weer wel, dus het lijkt me geen toeval als dit bij ons alledrie zo is.

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een firewire 4-pin poort, daar kan ik hem niet op aansluiten.

5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij laad ie ook niet (of heeeeel weinig) op via USB 2.0
    Maarja heb em er ook nooit lang inhangen, overdracht is zo gedaan.

6. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij laad ik hem altijd op met usb

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Bij mij laadt hij wel op. En nog snel ook. (ipod photo 60gb, maar dat zal niks uitmaken)

Als je verder niks aan je USB hub hebt hangen zou het geen probleem moeten zijn.
    Waarom probeer je niet eens zonder die hub? ;)

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als jij erg veel gegevens overpompt of hem echt als hd gebruikt laadt ie inderdaad nauwelijks meer op, maar anders moet hij volgens mij gewoon opladen. Ik heb geen usb 2.0, maar op mijn 1.0 laadt ie wel gewoon op.

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ook een iPod. Via de USB 2.0 laad hij hem alleen op als je hem in het dock hebt staan en dus niet als je hem gewoon inplugd.
    Via firewire laad hij hem zowieso op.

Maar als je een iPod dock hebt zou dat geen probleem moeten zijn....

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen Ik heb dus een ipod mini (Nieuwste versie) 4 gb.

Maar als ik m'n ipod aansluit (Usb kabel, je kent het wel) en I-tunes opstart komt deze niet te staan bij bronnen (Wordt wel gedetecteerd als ik bij deze computer kijk)... Hoe kan ik zorgen dat mn ipod bij bronnen verschijnt?. (zo kan ik er niets opzetten,, heb m nl net geformatteerd! >> Of heeft het daar mee te maken?)

Deel Deze Pagina