Is het mogelijk meer 'reclame' te maken voor jullie IRC chan? In het verleden heb ik op andere boards veel gebruik gemaakt van de chan om te ouwehoeren, te discusseren en vragen te stellen. Ik moet zeggen: Een welkome aanvulling op het board zelf. Op dit moment lijkt bijna niemand te weten van het bestaan van het IRC kanaal.
http://archief.xboxworld.nl/chat/ Staat in de Green Mile, waar je volgens mij nog net niet in mag. Maargoed, het is er wel, je moet alleen wat langer lid zijn om de sticky te lezen. Enjoy.
Ik kom regelmatig in de XBW chat, alleen is er nooit iemand. Dat is wel iets wat ik jammer vindt. Het zou wat meer bezocht moeten worden.
Doen mensen nog aan IRC joh? Het is serieus al... Damn... 6 jaar geleden dat ik besloot te stoppen met IRC Zat toen echt te vaak met vrienden op zulke kanalen...
Ja ik ook, goede oude tijden! Ik weet de chat wel te vinden, dat is mijn punt niet. Dat bedoel ik dus, meer reclame maken?
Ik probeer in die chat te komen maar dat lukt niet? Staat dat me username er al is nu..? Hoe lang moet je ongeveer wachten totdat er wat gebeurd?
Je moet wel een naam hebben die niet in gebruik is als je geen IRC gebruiker bent en het via XBW doet. Start je IRC op dan hoort het helemaal geen probleem te zijn.