Volgens Akihabara News zal de "iRIVER G10 potable game system" op de CES 2006 onthult worden. scherm: 400 X 800 besturingssysteem: windows mobile 5 opslagruimte: 4-8 GB Ziet er erg stijlvol uit, lekker klein. De mogelijkheden qua games (door windows mobile 5, dus emulators) lijken me erg tof. Hopelijk zal hij ook goede media functies hebben. Bron: http://www.akihabaranews.com/en/news-10902-iRIVER G10 attacks the PSP.html
Ik denk ook niet dat hij duurder zal zijn dan de psp, dat zou zelfmoord zijn. Het zijn vergelijkbare apparaatjes, beide media en games. Alleen de psp heeft al veel bekendheid en verkoopt goed.
Wat is dat nou, kijk het eerste plaatje, zie je onder het scherm "iRiver" staan, denk het niet, kijk het tweede plaatje, zie je onder het scherm "iRiver" staan, lijkt me wel, weet je wat me ook lijkt, is dat op het tweede plaatje de kleur op het vakje waar "iRiver" staat een ander kleur zwart is, Photoshop? greetz wooly
nog niet eens opgevallen, maar wie zegt dat dit niet gewoon 2 verschillende stukjes artwork zijn uit de ontwerp-fase?
Als er een 4-8 gb harde schijf in zal gaan zitten dan zal ie toch wel een dikke tik duurder worden dan de psp hoor.. Maargoed, denk niet dat Iriver met zo'n ding gaat aankomen.
Windows mobile is echt zooooo zwaar kut, zelfs dát krijg M$ niet "bug free" Hoop dat hier snel goede concurrentie voor komt.
Ik denk ook dat dit gewoon photoshop art is, wat wooly zegt is idd al verdacht maar ook de grootte van het scherm lijkt verdacht veel op het scherm van de PSP en de controlls zijn erg nintendo look-a-like.
Ik denk zeker dat hij duurder wordt dan/als de PSP mede door de HD . Dacht dat Sony ook verlies leidde op elke PSP? Ik vind dat ook logisch, die dingen zijn zo veelzijdig en dat voor 250 euro?