hebben jullie ook irritante broers/zussen (in mijn geval een zus) die heel irritant gaat meezingen op de muziek wat je erop heb gezet bij een spel of heel irritante geluiden bij een spel gaat maken?? Ik hoop niet de enigste te zijn die dit leed te verwerken krijg!
Lol!!! Mja mijn broertje/zusjes kunnen soms ook aardig irritant zijn, maar ik negeer ze dan gewoon. Helpt meestal, anders schelden/slaan...
Gelukkig geen last van Doe het zelf ook niet als me broer aan het spelen is hij betaald mee aan me spellen dus
Na ik ben toevallig de jongste oudere broer en zus zijn gelukkig al huis uit dus dat komt goed uit...en verder ouders heb ik dan meer last van, stop nu een, je zit er alweer veels te lang achter.
man o man wat kan mijn zusje toch vervelend zijn! dan houden ze gewoon niet op... en als ik haar dan ga slaan krijg ik de schuld!!:{
Ik heb last van een alleswetende broer (denk ie) Je kan geen broer of zus hebben zonder ruzie met hem of haar te maken
ik weet altijd alles beter dan mijn zusjes (dan jij ) maar ze kunnen behoorlijk irri doen. ("Spannunt! Ooooooooooo! Eng hoor! Doe niet zo gemeeeeeeeeeeeeen tegen die lieve aliens etc
Mijn broer, aarg, zet altijd mijn downloads uit en dan denkt ie dat zijn downloads sneller gaan (wat dus niet het geval is). Vanmiddag zette ie dc uit, kon ik weer opnieuw beginnen met downloaden
ja ach mensen gewoon goed de tijd indelen maak een schema gewoon van dan en dan zit jij er achter en dan en dan zit ik erachter of koop een extra pc of xbox
Ik heb 1 zusje van 11 die zie ik alleen kom het weekend....Die is fucking irri jongen echt zueren de hele tijd of ze op internet mag en ze wil steeds tv kijken pffff... Maar ik heb er ook 1 van 4 en die wil gewoon meegamen :-D dan komt ze altijd mag ik tv kijken (ik wil der niet teleurstellen) en dna zeg ik wil je geen spel doen zegt ze jawel jawel ik egef er gewoon een controller die eruit ligt maar ze doet wel echt mee van wat ze ziet.
ze moesten standaard een honkbalknuppel bij een xbox leveren ben je zo van irritante broertjes en zusjes af hahahahahaha ik gooi meestal een schoen naar de kant waar de vervelende geluiden vandaan komen gevolgd door een zeer irritand huilgeluid
RAAAAAH Irri zusjes! Praat me er niet van!? Hoevaak moest de Xbox wel niet uit omdat hun ''TV wouden kijken''!? Of hoevaak moest ik wel niet achter de PC weg omdat hun zonodig die Freddy de fokking Fish moeten spelen! Bah, praat me er niet van Maar ik houd toch nog wel een beetje van ze Trouwens Cyrillus, die controller-truuk haal ik ook nog wel een met met zusjes uit
Wat een leventje heb ik toch als ik het vergelijk met dat van anderen, mijn zus is lekker 't huis uit, dus geen gezeik
Nou mijn broertje denkt dat het leuk is om gekke stemmen door je mic te roepen als je op xbox live zit. Dat is pas irritant