In het begin waren die snoeren nogal stijf. zal wel minder worden door gebruik dacht ik. not! die snoeren van mijn controllers zijn nog zo stijf als wat en het meest irritante is dat het snoer nog steeds het 'lang opgerold gezeten in de verpakking' -vorm heeft. hoe maken jullie dat snoer een beetje soepel, zonder dat na het oprollen nog meer 'geknikte' vormen in het snoer zitten?
Met mijn dc heb ik eerst een halfuurtje dat draad helemaal terug zitten draaien totdat al die vervelende draaien uit het snoer waren en vervolgens je snoer niet meer oprollen om je controller maar gewoon een beetje los opvouwen zegmaar.
ik vind het wel fijn dat het zo blijft zitten. Dan ziet het er teminste netjes uit als ik het opruim.
Hmm, bij mij zit het snoer nu perfect. Het snoer is ook lekker lang, kan lekker vanuit m'n bed gamen.
hijs gewoon goed nee PERFECT, ook vind ik dat veiligheids ding handig als je tegen de draad loopt ofzow dat ie er uit schiet! maaruh ben nu weg halo wacht
Ik erger me ook aan die rare slagen die in het snoer zitten. Ik heb al verschillende manieren geprobeerd om die er uit te krijgen maar zonder resultaat.
Het is idd wat stijf, maar wel flink stevig (lijken wel 10dubbele kevlar lagen ofzo ) vind ze zeer degelijk.. niet over te klagen...
Meschien een tip! Als je daar nou probs mee hebt met de draad dan kan je hem net als in de verpakking op rollen tot de gewenste lengte dan laat je een stuk over dat uit gerold is. dan doe je omdat opgerolde stuk een broodzak afsluiter zo`n ijzere draadje (wit plastic erom heen) zodat er een deel wel recht word en niet steeds 30 knopen in je controller zit. majah ik heb nog niet eens een xdoos dus dit is maar theoretisch
hmm, de draden zijn ook vrij lang, en ik gebruik die lengte niet, dus heb altijd mijn 2e controller opgerolt liggen, 1e controller ga ik ook maar ff elastiekie omdoen
1 mogelijkheid op maximale afstand gaan zitten met halo in je xbox en de eerste 8 uur niet weglopen, pissen doe je maar in 1 van de lege colaflessen en schijten in een chipszak ofzo, maar niet weggaan
Draadloos zuigt, draadloos betekent batterijen, batterijen kunnen op en dat zuigt Standaard controllers zijn nog altijd het beste, altijd. Heb nog voor geen enkele console een controller gevonden die fijner is dan de originele en ik heb er heel wat in mijn handen gehad.