hallo, ik heb net het spel pitfall "the lost expedition" gekocht en ben begonnen het te spelen. als je uiteindelijk in de jungle begint, loop je verder en baan je je zelf een weg totdat je bij het vliegtuigwrak komt. en nu komt het! ik heb daar een fout in het spel ontdekt. ten eerste sla je alle vazen kapot enzo.. dan kijk in de rondte, en zie je dat boven een luik zit. je denkt hoe kom ik daar. je ziet wat uitsteeksels aan de muur en een ladder op de grond. als ik probeer met een paar knoppen om die ladder op te pakken. (ik wist niet hoe, dus ik druk meerdere knoppen) krijg ik opeens een lichtblauw scherm voor me met de text: there are some problems with the disc you are using, it may be dirty,or damaged. ik kom vervolgens niet meer uit het scherm, en er zit niks anders op om het spel te resetten.ik heb de cd eens nagekeken en schoongemaakt,maar hij weas niet eens vies. oh, wacht eens even. mijn vriendin probeert het nu ook, en het scherm komt nu al eerder te voorschijn. waarschijnlijk komt het als je te snel verschillende knoppen drukt. wie heeft dit probleem nog meer? het s vrij irritant. wat kan ik er aan doen, is het een fout van het spel of van de x-box?
hmm het kan zo zijn dat je de knoppen allemaal hard indrukt en daardoor een storing komt. miss is dit niet bij andere games maar het kan wel. kijk je gaat niet rammen enzo op je xbox als je het niet haalt
nee, ik druk het niet te hard in... maar als dat blauwe scherm komt, hor ik nog wel het geluid van het spel...alleen ik kom niet meer uit dat spel...maar ik zou wel es willen weten of iemand dit al heeft meegemaakt bij dit spel?
Dat ligt officieel niet aan het teveel indrukken, je DVD speler functioneert niet meer fatsoenlijk. Bel XBOX customer care en ze repareren het voor je. Dit scherm is bij elk spel mogelijk.
heb je het ook al eens gehad dan? ik heb hem net sinds kerst.. zovaak heb ik er niet eens op gespeeld... is het een standaard scherm van de x-box zelf?
ik ken dit probleem ook maar dan met mgs2ubstance.Op het punt waar je foto's moet maken van de nieuwe metal gear en bij het filmpje dat speelt voor je als Raiden gaat spelen.Toen kreeg ik ook dezelfde foutmelding.......en mijn disc was ook niet vuil of beschadigd,die zat voor het eerst in een box.
jezus, ik heb die foutmelding nu voor het eerst gehad. ik heb even een paar andere games geprobeerd, en er kwam geen foutmelding.ik heb wel even op de dvd speler gelet als hij bij moet laden tijdens het spel. ik heb bij pitfall ontdekt dat hij vreselijk vaak en snel bij moet laden.soms hoor je de dvd speler nog tikken ook. ik heb me x-box bij dixons gekocht. moet ik dan ermeer terug gaan? heb nog garantie tot aankomend kerst joh,hehe maar dan ben ik me box een paar weken kwijt. of krijg ik dan een leentoestel?
Als je geen problemen hebt bij overige spellen kan het ook gewoon aan de disc liggen. Misschien ff naar de winkel om te ruilen of bellen met helpdesk van MS en het vragen.
ja psies hehehe. ik zit met dat probleem en wil dat gauw opgelost hebbe ik wil geen kapotte box hebbe...hijs net nieuw...is toch niet normaal?
Ik heb ook geen problemen. Wel een keer een ander foutje ontdekt. Ik zakte door het drijfzand heen waardoor ik onder het drijfzand vrij kon rondlopen. Boven mij zag ik de bomen in het drijfzand e.d. Kon overigens gewoon eruit waardoor ik weer normaal in het drijfzand zat. Is ergens in de tweede jungle gebeurd. Weet ff niet waar.