Irritante Spyware

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rick NLD, 16 aug 2004.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

heb een probleem met spyware: het gaat om

- DSO Exploit
    - QuickPage.SwitchDialer

en nog eentje waar unknown bij staat. ik heb ze al verwijderd met een aantal anti-spyware programma's zoals Spybot en Spy-Sweeper en Ad-Aware. tot hier geen problemen. maar als ik me computer opnieuw opstart, en weer ga scannen met bovenstaande programma's, vinden ze weer precies hetzelfde, en moet ik het weer verwijderen. dit gaat de hele tijd door. me computer gaat de hele tijd automatisch naar een site: www.informationdeskabout.com/.... (hier staat elke keer wat anders).

weet iemand een specifiek programma hiervoor?

heb al een poging gedaan om het in een ander topic te posten maar daar werd ik niks wijzer van.

Bvd.

Rick

2. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    heb je onlangs een nieuw programma geinstalleerd?
    misschien kan het daaraan liggen...

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    DSO Exploit is niks schadelijks denk ik, is het zo dat die alleen bij SpyBot Seach&Destroy verschijnt? En elke keer als je hem verwijdert hij hem weer aangeeft. Dat heb ik ook, maar die heb ik al sinds ik mijn computer nieuw uit de winkel haalde. Dus dat is gewoon een foutje van Spybot Search & Destroy denk ik... En hier staat de oplossing voor je andere probleem.

edit/ DSO exploit + info

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  4. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer nu op mn laptop op dit forum, omdat mn desktop deze afsluit.

Mijn desktop is geinfecteerd met Cool Web search en dat is zo bijdehand, die sluit programmas, web-browser, en msn af als er de "verboden" woorden is staan...

Zo ook blijkbaar deze pagina... Ik begin het nu gewoon k#^@ker irritant te vinden want ik kan dus niet meer nirmaal surfen.

Ik draai nu Spysweeper en Ad aware Professional SE, en nog blijft het terug komen.
    Ook heb ik cws shredder gebruikt, maar die werd in eerste instantie ook van mn hdisk gedeleted door cool web search. Dat programma is echt extreem aggresief.

Ik hoop dat 1 van jullie mij dr mee kan helpen want ik wordt er echt krankzinnig van en zou me bewijze van spreke ook heerlijk kunnen vermaken op de maker van cws met een potje zout en wat scheermesjes...

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit je helpt...

6. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Welke datum is dat gepost? Dat cws veranderd om de zoveel tijd en met de laatste versie van cws shredder, kon ie niks verwijderen omdat dat cws gewoon iedere keer anders is...

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
  8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    MMM bijna een maand oud, ik zal het proberen maar ben bang dat het niet werkt :confused: Inieder geval bedankt!

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Poeh hé, je heb wel ééntje te pakken...

10. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Wij gebruiken spy killer die haalt voor zover ik weet iig alle shit uit je downloads, mss moet je dat eens proberen

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je niet zo makkelijk weg met spykiller adaware ofzo, leest dat artikel maar is..

12. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook hoe je "mail pepper" weg krijgt? Ik krijg de hele tijd pop-ups. Dit gebeurt in IE wel maar niet in Mozilla.

13. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem bij jullie is waarschijnlijk dat jullie de gratis versies van Ad-Ware en Spy Bot Search en Destroy gebruiken en die verwijderen het maar die verwijderen het niet geheel omdat je dit natturlijk wel weg wil hebben laten ze je de volle versie kopen (bij mij tenminste) en dan is het weg (bij mij dan) dus ben je rijk probeer een 3 day not free trial uit (zoek ff goed op de ad-ware site) dat heb ik gedaan heb 10 ballen neergelegd en heb nooit meer het probleem gehad maar ik verdien dan ook 300 ballen per week 8)

14. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga daar echt geen geld aan uitgeven. tis uiteraard wel beter als de freeware die je kan downloaden, maar ik red het er wel mee.

Deel Deze Pagina