Als je ergens post wordt je geabonneerd op deze thread en ontvang je een email als er gereageerd wordt. Dat is natuurlijk mooi en handig maar dat hoef je niet voor elke thread waar je in post. Dus besluit je om je af te melden voor een bepaalde thread. Maar als je dan weer post in die thread dan word je weer opnieuw aangemeld en gaan de emails weer verder. Is er geen mogelijkheid om defenitief op te zeggen voor een thread? Want ik vind dit best wel irritant soms.
Het enige wat je kunt doen is "Use 'Email Notification' by default?" op uit zetten en het onderaan je post op aan te zetten als je voor die post wel een emailtje wilt ontvangen
Ik vindt het geen enkel probleem alleen jammer dat het er te veel zijn (nu alweer 510 m@iltjes.) Nou ja een druk op de knop en verwijderen!
Inderdaad, toen ik terugkwam van 4 weken zomervakantie en m'n mail bekeek had ik er 750 van Xboxworld.nl . Toen maar snel bij paar threads het "abbonement" opgezegd!
Moet je minder spammen maare is er nou een manier om gewoon alleen die berichtgeving stop te zetten ? ik kan bij Gebruiker CP wel kijken of er gereageerd is Edit > Aaah Gebruikers opties, wat handig sorry