Het is zoooooooo irritant dat er een nieuws bericht komt en dat mensen de reply's van anderen niet lezen. want dan zeggen een paar mensen bijvoorbeeld dat het ook voor multiplayer is en dan vragen weer een paar gasten van: is dit ook voor multiplayer?:{ TIP: misschien helpt het om even andere reply's snel door te lezen???
Je hebt gelijk maar er valt vrij weinig aan te doen. Mensen reply-en soms iets te graag en lezen daarom de replies van anderen niet. Niks aan te doen maar ben het wel met je eens
tja je bedoelt iets te graag zeggen: 1ste!!!!!!!!!!!!!!! yeah dat is nog het irritantste maar gelukkig is een van de moderators het met me eens
Weet je wat ik irritant vind? Als mensen niet eerst de reply's van anderen lezen. bijvoorbeeld als er word gezegd: Dit is voor MP. dan vragen ze later: Is dit voor Multiplayer? Ook is dat 1ste enzo heel irritant Of van die slijmballen. Die kom je vaak tegen zeg. Volgens mij zie ik er 1 hier in de thread (niet ik)
Ach dat heb ik wel vaker,dan zeg ik bijvoorbeeld wat ze meoten weten,zegen 4 anderen precies hetzelfde als wat ik zei.Niet dat ik dit irritant vind,maar storend een klein beetje,ik let er niet op,maar als het nu in een hele grote thread daardoor uitlopt,en je moet steeds hetzelfde lezen.. dan is het ook niet alles
Tja.. ben het wel met je eens verder, maar in de praktijk werkt het gewoon zo: Iemand leest een nieuws-post, iemand heeft een vraag, iemand drukt op de reageer knop. Weinig wat daar eigenlijk aan gedaan kan worden..