Blinx is nu al een aardig tijdje uit. Hij was gemaakt om de 'Mario' van de xbox te worden. Met andere woorden, denk je aan xbox dan denk je aan Blinx (dat zou de bedoeling zijn). Is Blinx echt gelukt als mascotte of niet. Ik persoonlijk vind dat de functie die Blinx zou moeten hebben, de Master Chief heeft gekregen.
Nee blinx is niet de mascotte geworden waar we op hadden gehoopt. Door verschillende meningen over de game, vonden veel mensen blinx niet leuk en dus wordt het niet een xbox mascotte. Maar Master Chief is dat nu nog steeds het meeste
master chief is nou niet egt iemand die je een mascotte kan noemen.. dat vind ik persoonlijk dan.. bij een mascotte voor een console vind ik dat het iemand moet zijn uit een first party, third perrson game.. ik denk dat de mascotte er nog aan moet komen, maar pas bij de xbox 2 zal het min of meer die naam krijgen..
Ik denk ook dat Master Chief het meeste de mascotte is geworden. Bijna iedereen met een Xbox heeft Halo (gehad) en kent Master Chief. Blinx is veel minder populair.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze Master Chief mascotte laten worden. Die gast is kei populair in de game wereld. Levert onze Billy gelijk ook weer een paar zakcentjes op.
Bill gates is hun mascotte (tot nu toe dan) Maar zelf vind ik dat MS geen mascotte nodig, zoals nintendo of sega heeft. Om eerljik te zijn kopieren ze veel dingen van hun concurrenten als je begrijpt wat ik bedoel
Halo is niet first party, daardoor komt halo ook op de pc uit... beetje gierig als een character uit zo'n game mascotte moet worden.. lijkt het net alsof Microsoft met niks zelf aan kan komen..
Ik heb ook niet gezegd dat Master Chief de mascotte is, maar zo komt hij wel over, aangezien hij van alle xboxcharacters het populairst is.
Hum klinkt dom maar wie is Master Chief? Blinx vind ik echt geen mascotte van de xbox Bwegh kat met stofzuiger die de tijd kan zuigen of hoe dan ook. Meningen zijn verdeeld.
de dude waarmee je in halo speelt.. zo komt hij niet over want dan had Microsoft een campagne gevoerd waarin hij vaker zou voorkomen.. maar dat kan niet vanwege; zie 2e post van mij in deze topic..
jezus, dat rare boogie, dat is wel het gene dat onze planeet kan destroyen !!!!!!! En de rest vd universe ook trouwes. En master chief verdient het niet om mascotte te worden, hij zou als held moeten worden gezien!!! He saves our whole freakin world!!!
wat is sony's mascotte eigelijk? ik vind het bull van een mascotte, de enige manier waarop xbox faam zal krijgen als die chicks van doax als mascotte worden gebruikt... Sexy xbox
Zou wel mooi zijn, maar de Xbox hoeft van mij geen mascotte te krijgen. Het wordt dan alleen maar uitgemolken. Zoals Mario.
Oh, volgens mij is Bungie wel first party hoor...ze zijn namelijk onderdeel van de MS Gamestudios. En waarom zou masterchief geen goede mascotte kunnen worden Waarom moeten mascottes altijd van die knuffelachtige, brave, platform helden zijn. De mensen die de boeken hebben gelezen weten da Masterchief echt THE BOMB is!
Tja Blinx is niet echt een hero. De game had niet de impact die gehoopt was, terwijl MS de game toch aardig gepromoot heeft (clipje met sita en zo). De game was voor veel mensen te weinig orgineel en te kort. Als mascotte schoot blinx dus duidelijk te kort.