Is de aankoop van de PS2 het nog waard?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pimmy, 6 feb 2003.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind GTA Vice City en the getaway wel toffe spellen alleen ik weet nie cker of ik wel nog een PS2 erbij moet kopen... is ie t kopen nog waard? dit vraag ik omdat al me geld dan op is en de PS3 komt eraan enzo... plz geef je mening

2. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ja, het is het zeker waard om een ps2 te kopen. zoveel topgames erop! ps3 komt pas in 2005 ofzo

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk niet... Kan je beter w88 op vergelijkbare spellen zoals Driver 3 en True Crimes: Streets of LA

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Als je die spellen lang speelt worden ze snel saai en speel je ze nooit meer. dus niet kopen

5. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van niet.
    Ten eerste kost het toch ook veel geld. (En je zegt zelf dat je geld dan op is, hoe ga je dan je spellen betalen :) )
    Ten tweede komen de meeste spellen komen toch op de meeste platformen uit.

Voor die paar spelletjes zou je hem beter eens gaan huren. (Is mijn mening natuurlijk)

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    of zoek een vriend met een PS2...ik speel GTA op de pc..ook leuk, darvoor hoef ik geen /PS2 in huis.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt iedereen! ik koop m dan niet!

l@trz

8. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Koop geen PS2 omdat:

- weinig LEUKE spellen;
    - wazig beeld;
    - oudste console van allemaal;
    - minst mooie graphics;
    - slechte onlinestrategie (je kunt er al op met de laagste upload snelheid) dus LAG!

Ik had ook een PS2 maar die heb ik doorverkocht omdat ik er geen zak aan vond.
    XBOX blijft toch de beste console in mijn ogen. Ook heeft de XBOX een betere toekomst.

9. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1

idd :9

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet genoeg :D

11. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vindt da tje hme nog best kan kopen, hij is nog lang houdbaar, en de graphics vallen wel mee, en best veel keus uit topgames.
    maar je moet je dan wel in de games verdiepen buiten vice city.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar kheb me box ook nog en t meerendeel zegt niet doen duz... /offtopic elite ik heb je pm gestuurd lees ff

13. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet waarom jij jezelf laat beinvloeden door de mening van anderen.....als andere het een slecht apparaat vinden en zeggen niet kopen, koop jij hem dus niet.....terwijl het best een gaaf apparaat is. Sorry, ik vind dat de ps2 best aardige spellen heeft en zeker geen weggegooid geld is als je hem aan zou kopen. Maar goed, dit is weer mijn mening, en je hoeft hem niet te kopen. Maar ik vind niet dat je naar andere moet luisteren, het gaat erom vind jij het gaaf om een ps2 te hebben en spellen als gta, getaway, kingdom hearts etc. te spelen...:D

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    daar heb je ook weer gelijk in... ik weet t niet meer |:- de enige spellen die mij boeie zijn vice city en the getaway.. en vooral om vice city.. kdenk dat t daarom zonde is.. in mei komt vc ook op pc dus kannik m dan spelen... maar ik kijk wel

l@terzz

15. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de ps2 komen nog steeds vette games uit hele goeie zelfs maar de xbox is gewoon beter :D

Maar zoals gta dik te master :D

16. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je moet zoals ik al zei gewoon meer interesseren in de wereld vna de ps2, ik vind da tje hme pas kan kopen als er een aantal game szijn die jou aan spreken, voor mij zijn dat er wle meer dan 5.

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja...
    *GTA: Vice City
    * The getaway
    * LOTR TTT
    * GT
    verder weet ik niezo veel gamez voor de PS2 maar ik ben toch van plan er 1 te kopen... wel 2de hands anders vinnik t te duur

18. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    LOTR TTT komt toch ook op de Xbox?

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ja zou kunnen maar ik ga tog geen ps2 kopen ik ga wat door spare voor een nieuwe pc

20. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje ---> waarom zou je zowiezo al een ps2 kopen als je al een xbox en een pc hebt? vinnik zonde....

Deel Deze Pagina