hallo allemaal. een vriend van me zegt dat de gforce kaart velen malen better is dan de x box klopt dit ?
Hé, Er wordt gezegd dat de grafische kaart van de Xbox tussen de Geforce 3 en 4 ligt qua prestaties, vele malen beter is dus overdreven!
Hij is sneller, dat wel. Maar uhm, wat zou je liever kopen 1 videokaart voor 500 euro of een xbox + 2 games voor 500 euro (mediamarkt of macro NL) Ik ga voor de Xbox, ik kan alle huidige games goed spelen met mijn GF2MX en die GF4 is het voor mij niet waard, nog niet.
nee ik kan wel een GF 4 gaan kopen maar wat heb ik eraan als ik een celeron 450 mhz met 64 mb ram heb .... volgend jaar dan maar ! mzzl Munch and Abe
Xbox prijen Xbox makro: 474,- Incl BTW media markt: 479,- Incl BTW Free Recordshop: 479,99 Incl BTW + Gratis Clone Controller
pc gamen begint een beetje sucken je blijft maar patchen en updaten dat moet je ook meerekenen niet alleen naar de graphics kijken daar komt bij dat er op de xbox veel toffere games uitkomen dan op de pc
de GF4 is tegenvallend volgens John Romero. De Xbox GF3 is beter dan de GF3 ti 500, en ligt dus dicht bij de GF4.. en met de rest van Xbox hardware zal je het verschil in games denk ik echt niet merken. totdat de Geforce 5 er is iig..
Yep, geforce 3 op die Xbox (geforce 3.5 ofzo) is sneller dan normale geforce 3. geforce 4 is sneller dan de geforce in de Xbox maar ook anderhalf keer zo duus als een complete Xbox.
Jouw celeron is way to slow voor een gf4 koop gewoon minimaal een 1,2 gigh procesor mits hij op je mobo past. en neem meer ram 256mb of zo. Ennem ik prefer een xbox boven een gf 4 omdat ik dan mijn compu weer moet gaan updaten, en dat kost veel meer geld dan een xbox waarvan ik verzekerd ben de komende 3 jaar alle games op te kunnen spelen zonder dat ik iets in mijn xbox hoeft up te daten.
Dit is toch wel het mafste topic wat er is. Is the Geforce 4 (een videokaart) beter dan de Xbox (een console). Dit is hetzelfde als een appel en een peer vergelijken. Maarja, ik heb dan daar nog wel wat op te zeggen Xbox is een console, en daarop heb je exclusives die je op de PC niet hebt. In de Xbox zelf heb je een DD 5.1 set zitten.
Beter is niet het goede woord.(lees andere reacties, is rare vergelijking)Heb je geld zat zou ik naar de winkel rennen om die grafische heerlijke kaart in mijn supersnelle pc te gooien, wanneer die er is tenminste. Jammer dat ik geen geld zat heb en mijn pc uit 1900 komt. Ga binnenkort nieuwe bouwen en eerste niet zo dure mogelijkheid om daar Gf4 aan toe te voegen zou ik met beide handen aangrijpen. Vind geen vergelijking, xbox past niet in mijn pc.....
Geforce4 = beter dan xbox op papier dan, maar je zal nevernooit een pc game tegen komen die daar 100% gebruik van maakt,een pc game moet altijd rekening houden met veeeeeeeeeeeeeeeeel minder goede grafische kaarten. ja die lame nvidia demotjes van die camelion en zo zien er leuk uit dat wel, maar je hebt er geen moer aan. Op de xbox krijgt nvidia pas de kans om eindelijk eens te laten zien waar de geforce technologie toe in staat is.