Ey, Ik ga zoiezo een Xbox kopen met halo alleen mijn vraag was ik heb nu ook nog een dreamcast me Soul Calibur en nou weet ik dat de poppetjes en Gameplay veel soupeler loopt in soulcalibur is het ook de moeite waard om Dead or Alive 3 bij mijn Xbox te kopen (ik heb wel gehoord dat de graphics heel heel erg mooi is ?
de graphics zijn idd heel mooi maar zelf vind ik het spel niet speciaal maar dat heeft meer met het genre te maken ik vind beat em ups sowieso niet speciaal hou je er wel van dan moet je em zeker hebben
Waarschijnlijk krijg je nog wel te horen dat je dit in een ander sub-forum had moeten posten, maar dat terzijde Ik heb DOA3 nog niet, maar heb het al wel bij 2 vrienden gespeeld en ik vind het persoonlijk erg gaaf. Multiplay is gewoon ook erg cool Ik snap sowieso niet waarom mensen dat Soul Calibur nou allemaal zo vet vinden, want dat vind ik dus echt 3 keer nix... nee, geef mij maar DOA3. Binnenkort toch maar weer eens een keertje naar de FRS
als je veel in je eentje gamed lijkt dao3 me niet zoveel aan. Maar halo duurt ook vrij kort das BALEN
het is het mooiste vechtspel ooit maar zoals als eerder vermeld moet je meerdere gamers hebben in je eentje is het kort hij staat ook op mijn verlanglijst
Je had het eigenlijk ergens anders moeten posten maar omdat ik vandaag in een goede bui ben laat ik hem hier staan
keb nog nooit iets van soul calibur gezien, of is dat die fighting game met zwaarden enzo.....vandaar de vraag naar en link
Ik vind Dead or Alive 3 heel cool. Vooral de Multiplayer is vet (Tag) maar de singleplayer mag er ook wel wezen. En het geluid is superb en de graphics...ik voel die trappen bijna zelf!Kopen je krijgt er geen spijt van.