-intel pentium IV 3,06 ghz -40 gb -Ati Readon rage fury pro 128 mbit ddr tv-out (gigabyte) -1024 ddr ram pc 333 geheugen -dvd-rom 16 x 48 -48x12x40 cd rewiter -creative sb player 5.1 -diskette station -muis -toetsenbord -56 k modem -samsung 19 inch monitor -windows xp home nl -software pakket -2 jaar garantie -zonder speakers dit voor 3171 euro ik mag deze dus van mn vader kopuh maar hoe wel niet mijn geld is wil toch ff vragen of het duur is.... dna nog een vraag kheb deze site bij expert.nl samengesteld kies ik voor 2,8 kost mij dat 300 euro meer als de basis-computer kies ik voor 3,06 kost mij dat 800 euro meer als de basis-computer das dus 500 euro verschil tussen 2,8 en 3 raden jullie mij dta aan ik bedoel van 500 kan ik ook andere dingen doen zoals een tft schermpje zijn die dingen goed.........?
Expert.nl van de electronicazaak expert? *checkt* ja dus. Koop em liever en goedkoper bij een computerspeciaalzaak is mijn advies, 't lijkt me best wel veel te duur nu nl
noem is wat goeie kan weing computer sites vinden waar je computer kan samen stellen met een 3ghz en die ati kaart er in
Wat voor vidkaart is het eigenlijk, ik ken wel de Ati Radeon en de Rage Fury apart van elkaar maar op deze manier heb ik et nog nooit gezien
Je kan beter 2,8 nemen, want over een half jaar kost het een stuk minder en nu heb je het toch nog niet nodig. Je kan trouwens beter op de site kijken van Dell (www.dell.com). Hier kan je ze zelf samenstellen op basis van een bestaand model. je moet hier gewoon de 4450 serie nemen en dan ben je goedkoper uit inclusief een tft scherm. Dus succes.
beter 2,8 ja, je kan bijvoorbeeld een dvd brander kopen, en op die snelheid merk je zo'n verschil bijna niet en een paar speakers, verder ziet het er best wel mooi uit, maar wil je met je xbox online gaan moet je wel wat meer hebben dan een 56 k modem maar wel erg duur, je kan beter ergens anders heen gaan
ik weet niet of je in de buurt van delft woont maar ik heb daar vorig jaar bij Atembo een comp gekocht helemaal samengesteld en een jaar garantie alles all-in dus als ie hellemaaal verrot is krijg je gewoon een nieuwe. www.atembo.nl
heb heb al besteld ik maar 40 gb genomen omdta ik hier al 80 heb heb geen speakers genomen omdta ik hier al een mooi dolby suround speaker setje heb leggen heb geen modem genome omdta ik hier al die shit al heb leggen vandaar
heb je nog een 2,8 genomen, en het is duur, heb et bij me pa nagevraagd en die heeft een computerspeciaalzaak
erg duur idd, en wat iedereen al zegt, je had beter 2,8 ipv 3,06 kunnen nemen, prijsverschil is enorm, terwijl het haast geen snelheidswinst oplevert. Voor dat geld had je beter een leuk tft-schermpje kunnen kopen, of een dvd-brander.