Als ik een dvd kijk loopt mijn xbox nooit vast. maar als ik een game speel bijvoorbeeld sega pack. dan loop me xbox steeds binnen de 5 min vast of ik krijg zo'n vervelend zoem geluid uit me boxen. en is het ook normaal als je 10 min speel en de lucht warm word van achter je xbox ventulator? Legt het nou aan de software of xbox? Greetz Nico
Jij vraagt wel steeds bijna dezelfde vraag he.... Maar goed volgens mij is het wel normaal dat de lucht achter warm wordt na 10 minuten, tenminste bij mij is dat ook zo
nico dit is inmiddels de derde thread volgens mij waarin je hetzelfde vraagt. Laat je xbox gewoon nakijken. en ja die lucht is warm, dat is nl de bedoeling van een ventilator; maakt de xbox koel.
Ja ik heb geen garantie meer op me xbox kan ik hem niet ergens laten maken? bijvoorbeeld bij psxshop.
Kan het niet zo zijn dat je xbox warmer wordt wanneer je games speelt dan wanneer je een film kijkt???? en als je m dan in een kastje ofzo hebt staan waar ie z'n warme lucht niet kwijtkan en dan wordt ie helemaal te warm en kapt ie ermee
Even een aantal quotes uit het nieuwe beleid dat binnenkort gepresenteerd wordt; Topictitels Topictitels behoren duidelijk te zijn en representatief te zijn voor de inhoud. Topics met misleidende titels of titels die vele tekens bevatten om alleen maar aandacht te trekken worden onherroepelijk gesloten. Fout: >>> Dees modempie <<<< Goed: Is deze modem geschikt voor Xbox Live? zoohw heuj wah un toffe geem seg! Het is niet stoer om in dergelijke taal te praten en wie dat wel doet zal daar op gewezen worden, evenals het niet gebruiken van punten en komma's (iets dat zeer irritant en vooral onduidelijk overkomt). We behouden het recht mensen die hun gedrag niet veranderen na verscheidene mailtjes van moderators de toegang tot het forum te ontzeggen voor een dan te bepalen tijd. Voordat je gaat posten. We zullen ook vaker refereren naar de zoek-functie in het forum en de website zelf en uiteraard deze FAQ. Gebruik deze hulpmiddelen (en Google uiteraard) voordat je een nieuw topic opent, het probleem kan immers al eerder besproken zijn. Mocht je alsnog niks kunnen vinden is het van belang dat je zoveel mogelijk informatie over je situatie vermeld zodat andere mensen je ook daadwerkelijk kunnen helpen (mocht je een probleem hebben uiteraard). Topics waarbij een antwoord simpel terug te vinden is via een van onderstaande zoek-functie's worden gesloten met een directe of indirecte referentie naar diezelfde zoek-functie's. XboxWorld.nl Zoek-machine - Content zoeken op XBW.nl XboxWorld.nl Forum Zoek-machine - Voor eerder gestelde vragen Google.nl - Algemene zoek-actie's Het is belangrijk dat we zien dat je ook daadwerkelijk tijd wil steken in je probleem en niet meteen een topic opent met je vraag. We verwachten dus ook het een en ander van jou. Nougoed, ik spaar je :{ Het is waarschijnlijk de hete lucht die niet weg kan/
hoezo geen garantie meer wat heb je er dan mee gedaan als hij het niet meer doet gewoon MS bellen en dan komen ze hem halen.
das kut. maar dan is er altijd nog een extra ven die je wel ergens op internet moet kunnen kopen, die klik je achterop de xbox en wordt ie nooit meer te heet. maar je kan natuurlijk ook je xbox bij de vetrwarming weghalen of de verwarming zachter zetten (is ook beter voor het milieu) maar bij mij is ie een keer uitgevallen door oververhitting was et een graad of 40 en hadden al een tijdje gespeeld. Dus denk ik dat je een van de gelukkige bent die een kapotte xbox heeft gekocht. En dan kun je nog altijd naar de plaatselijk electro-boer gaan waar je alles kan laten repareren
Ik heb mij xbox nu op een andere tv aangesloten en heb het probleem niet meer!!!!! echt vreemd maar gellukig kan ik nu weer lekker verder gamen deze thread kan dicht groeten Nico
bij een dvd loopt mijne ook nooit vast>>> bij sega -pack wel (geleend) En die warme lucht is van de ventilator anders raakt je xbox oververhit en dat is ook niet allez.