want in amerika spelen ze niet zo veel voet eh... hoe noem je dat ook alweer. Ze maken daar alleen sport games die daar aan spreken. En Microsoft komt uit Amerika. Maar Microsoft is wel aan het onderhandelen (of was) met EA (van de Fifa serie) dus mischien over een tijdje. Maar er wordt ook een voetbal game gemaakt voor de xbox die veel beter wordt dan fifa en mischien met live
ik geloof ook niet dat ut wat uitmaakt of microsoft amerikaans is maar ps2 is japans en waarom fifa 2004 niet live is op xbox komt omdat ea geen spellen wil maken met live ondersteuning. er zijn geruchten dat winning eleven naar de xbox komt met live ondersteuning maar dat zal nog moeten blijken. hier nog ff een linkie: winning eleven
ho ho jongens en meisje ik las laatst ergen een articel alleen weet ik niet meer waar maar daar in stand dar de maker van topspin een footy game gaan maken met volledige live support. Misschien kan iemand van de redactie een navraag doen. Dit stond ook in het bericht dat pam aankondigde dat er in topsin 2 ook live met 4 spelers gespeeld kan gaan worden.
der moet inderdaad eens nodig een voetbal L!VE spel komen die veeeeeeeeeeeeel beter is dan de FIFA reeks van EA want de Xbox kan heeeeeeeeeeeel wat meer aan!!!! een online voetbalspel zal in Europa vet goed verkopen als je erbij nadenkt en zal een gat in de online spellenmarkt maken!!!!!!
Volgens geruchten is PAM Entertainment (topspin) momenteel bezig met een online voetbal spel voor de xbox....
het lijkt mij niet zo lastig, gewoonde gameplay kopieren van pes en de '''presentatie'' en commentaar van fifa + live! is de ultieme footie