Ik heb sinds gister mijn USA Xbox Live kitje en ben dus inmiddels al online aan het gamen met Moto GP . Nou was mijn vraag of er al iemand anders online was?
Dat de software al geinstalleerd is alleen dat hij nog niet online kan omdat hij geen subscription code heeft (krijg je bij je Live kitje)
Ja, daarom kan de meerderheid hier nog niet op Xbox Live! Jaylee heeft zijn starterkit uit Amerika geïmporteerd en daar zit die code bij, hij kan dus al wel op Xbox Live.
Ff een vraagej je kunt dat xbox live icoontje op je dashboard krijgen via SC?Staat er bij jullie dan xbox live of download levels?Bij mij staat er download levels en al druk ik daarop dan kan ik extra levels ofzo downen maar off course doet dat het niet wat moet ik dan doen?
ja Jaylee is heel slim geweest . Tot nu toe heb ik alleen nog maar Moto GP gespeeld en die is wel grappig, zal van de week eens ghost recon gaan huren
ik zit bij Planet ADSL. Volgens mij de standaard versie, maar dat weten ik niet zeker. Iig bij ons bij de filmclub staan zat xbox spellekes