Is er animo voor NBA spellen live?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door woolyonline, 13 sep 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik live had had ik eigenlijk nog niet egt een live spel, alleen splinter cell waarvoor ik wat kon downloaden. Toen kocht ik Nba 2k3, ik online yes yes eindelijk spelen, NEEE NEE NEE, niemand was online en er stonden hooguit 50 mensen in de rank lijst baluh. Heb dus ook nooit een match gespeeld online, nu vraag ik me af met de komst van nba street vol3 of er veel mensen zijn die live hebben en van plan zijn dit te gaan spelen, ik houd namelijk erg van multiplayer en ga nba sv3 niet kopen om de single player. Mijn vraag: Wie gaat waarschijnlijk deze game spelen op live?

misschien btje opsomtopic maar toch ook niet omdat er toch niet zoooo veel mensen zijn die gaan reageren(in tegenstelling tot een topic met de vraag: wie gaat halo2 live spelen *) )

greetz wooly

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb het spel NBA Inside Drive 2004

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    GA je nba sv3 kopen dan?

ga ahead uit markelo tog? ik kom oet eenter

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind basketbal spellen erg dope, maar online kan je idd alleen tegen europeanen. Ik ga nba street 3 sowieso aanschaffen, temeer ik de twee vorige delen niet heb.

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk gaat NBA Street volume 3 zeer veel online gespeeld worden omdat het goede marketing van EA meekrijgt.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nba street v3 komt er zeker bij in mijn verzameling deel 2 was echt super en deel 3 met live kan niet meer stuk

Deel Deze Pagina